• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 5 تیر 1397
کد مطلب : 20938
+
-

روزهای عجیب و غریب تیم تبریزی

پسر مهاجری، تراکتور را تمرین می‌دهد


تراکتورسازی حدود یک هفته‌ای است که تمرینات خود را آغاز کرده است. تراکتوری‌ها در حال حاضر با چهره‌ای کاملا دگرگون شده در حال آماده شدن برای لیگ هجدهم هستند. در این میان هواداران تراکتور در حال خو گرفتن با بازیکنان جدید تیم‌شان هستند. البته نکته نگران کننده برای هواداران تراکتور این است که بازیکنان جدید بدون نظر جان توشاک جذب شدند و این موضوع شاید در آینده چالشی را میان مسئولان تراکتور و توشاک ایجاد کند.
در تراکتور 98-97 که علی رغم وعده‌های ابتدایی هنوز تبدیل به تیم پر ستاره‌ای نشده، چند بازیکن سرشناس حضور دارند که در بین آنها دو بازیکن بیش از بقیه مورد اقبال هواداران قرار دارند. علیرضا نقی‌زاده، بازیکن تبریزی تراکتورسازی که سابقه بازی در تیم های پایه تراکتور را داشته و سال‌ها در گسترش توپ زده یکی از دو بازیکنی است که در تمرینات به‌شدت تشویق و در فضای مجازی نیز مورد حمایت قرار دارد. محسن فروزان که سابقه بازی در تراکتور را پیش از این داشته و بار دیگر تراکتوری شده دیگر بازیکن محبوبی است که هواداران در تمرین و صفحات مجازی حسابی هوایش را دارند. هواداران تراکتور امیدوارند با بازیکنان دیگری مثل محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی عبدالله‌زاده، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و... شاهد درخشش تیمشان در فصل جدید باشند.
    عماد مهاجری تیم را تمرین می‌دهد!
از زمان آغاز تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز شاهد حضور عماد مهاجری، فرزند رضا مهاجری مدیر تیم‌های تراکتورسازی در بین تمرین دهندگان هستیم. این در حالی است که تا کنون صحبتی درمورد حضور او در تراکتورسازی از سوی مسئولان این تیم نشده است. عماد مهاجری در کنار پدر و کاظم محمودی بازیکنان را تمرین می‌دهد و می‌توان او را با توجه به مسئولیت‌هایی که دارد و بحث حضور بی‌سر‌و‌صدایش در تمرینات، شماره یک این روزهای محفل تراکتوری‌ها در ورزشگاه اختصاصی بنامیم. حال باید دید پس از حضور توشاک چه سرنوشتی در انتظار عماد و البته پدرش خواهد بود که این روزها نفر اول تیم در نقل‌وانتقالات و مسائل فنی به شمار می‌رود. نکته جالب اینجا است که پسر مهاجری تجربه مربیگری و تجربه حضور در کلاس‌های مربیگری هم ندارد و حالا این تیم بزرگ را تمرین می‌دهد. 
جالب اینجا است که رضا مهاجری هم با سفارش مشاور اول زنوزی در چند سال اخیر که مجری یکی از برنامه‌های ورزشی است، به تراکتور آمده است. این مشاور فصل گذشته هم تیم مدیریتی و کادر فنی گسترش‌فولاد را تشکیل داد که با نتایج ضعیف لوکا بوناچیچ و اخراج این مربی همراه شد. حالا باید دید دستپخت مدیران تراکتور برای فصل جدید چه نتیجه‌ای درپی خواهد داشت، اگر این تیم نتیجه نگیرد قطعا هواداران تراکتور نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید