• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 31 خرداد 1397
کد مطلب : 20488
+
-

درهای آزادی بالاخره باز شد

استادیوم
درهای آزادی بالاخره باز شد

سه شنبه شب اعلام شد که مجوز برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی صادر شده است. صبح چهارشنبه بلیط فروشی آغاز شد و جمعیت زیادی از راه‌های مختلف اقدام به تهیه بلیط کردند تا در کنار خانواده خود دومین مسابقه تیم‌ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی را در استادیوم آزادی تماشا کنند.

اما ساعاتی قبل از شروع بازی و زمانی که مردم به ورزشگاه آزادی مراجعه کردند، با درهای بسته روبه‌رو شدند. نیروی انتظامی از ورود آنها جلوگیری کرد و دلیل این اقدام تا برای مدت طولانی اعلام نشد و تنها به نقل از نیروی انتظامی گفته شد که به‌دلیل برخی مشکل در زیر ساخت‌ها مخالفت شده است. در عین حال حتی خبری داده شد که دادستان دستور لغو مراسم را صادر کرده که این خبر هم تکذیب شد. در میان خانواده‌هایی که به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بودند چهره‌های نامدار ورزشی همچون سعید معروف والیبالیست کشورمان نیز به چشم می خورد.

پس از انتشار اخبار ظاهرا با پیگیری وزیر کشور و برخی مسئولان در نهایت یک ساعت پیش از آغاز بازی درهای ورزشگاه آزادی باز شد و هواداران تیم ملی وارد استادیوم شده و بازی را براساس اعلام قبلی تماشا کردند. اما بر اساس گفته برخی از حاضران در این برنامه کیفیت پخش تصاویر بر روی پرده ای که به این منظور تعبیه شده بود، آنقدر پایین بود که تماشاگران مجبور بودند از نرم افزارهای گوشی های همراه خود برای تماشای بازی
 استفاده کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید