• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 31 خرداد 1397
کد مطلب : 20485
+
-

وقایع‌اتفاقیه

ایران امشب سرود پیروزی می‌خواند

همشهری 31 خرداد 1377

ایران امشب سرود پیروزی می‌خواند

  وزیر کشور امروز در مجلس از برنامه توسعه سیاسی دفاع می‌کند: عبدالله نوری وزیـرکشور برای پاسخگویی به پرسش‌های طرح استیضاح 31 نماینده، امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود. امضا کنندگان طرح استیضاح مدعی‌اند وزیر کشور با دادن مجوز راهپیمایی به گروه‌های سیاسی، تشنج‌آفرینی کرده است. طبق قانون اساسی، تشکیل اجتماعاتی که مخل مبانی اسلام و حقوق عمومی نباشد با اجازه وزارت کشور بلامانع است.

استیضاح‌کنندگان وزیر کشور به جابه‌جایی‌های مدیریتی وی نیز اعتراض دارند. برخی از نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح در محافل خصوصی و حتی گاهی علنی، فرمانداران و استانداران را به عدم همراهی با خود متهم کرده‌اند. طبق قانون اساسی، استانداران و فرمانداران فقط در برابر وزیر کشور پاسخگو هستند.

  ایران امشب سرود پیروزی می‌خواند:  لیون دومین شهر بزرگ فرانسه امروز یکشنبه یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را می‌گذراند. همه آمده‌اند تا یکی از برخوردهای بزرگ سیاسی را تماشا کنند. ایران یک هفته‌ای است که تیترها و مطالب رسانه‌های گروهی را به خود اختصاص داده است و فرانسوی‌ها و مسافران اقصی‌نقاط جهان منتظرند تا ببینند در این تقابل، کدام پیروز می‌شوند. این ایران و این بازیکنان قادرند از سد آمریکا عبور کنند و اگر به این مهم دست پیدا کنند منزلت تازه‌ای به نام ایران می‌بخشند و دنیای تازه‌ای را به روی مردم ما می‌گشایند. تیم ایران با همان نفرات بازی با یوگسلاوی به دیدار آمریکا می‌رود با این تفاوت که مهدوی‌کیا در این بازی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید