• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 31 خرداد 1397
کد مطلب : 20427
+
-

پایان تن‌زاده درسپیدرود

کریمی برمی‌گردد؟

با حکم داوری اداره ورزش و جوانان استان گیلان، مالکیت جواد تن‌زاده بر باشگاه سپیدرود لغو و میرشهاب مومنی به‌عنوان مالک جدید انتخاب شد. چندی قبل سرپرست اداره ورزش و جوانان استان گیلان با تعیین هیات داوری، مشکلات موجود در باشگاه سپیدرود را مورد بررسی قرار داد و تصمیم‌گیری در رابطه با این باشگاه را بر عهده داوران تعیین شده گذاشت. آنها در این مدت مدارک مختلفی از جمله میزان پرداختی‌ها از سوی تن‌زاده و از طرف دیگر مدارک طلبکاران را جمع آوری کردند و به‌صورت موشکافانه آن را مورد بررسی قرار دادند. درنهایت داوران نتیجه گرفتند مالکیت تن‌زاده بر باشگاه سپیدرود را لغو کرده و شهاب مومنی را به‌عنوان مالک جدید باشگاه معرفی کنند. مومنی در این خصوص می‌گوید: «حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان مبنی بر فسخ قرار داد و خاتمه کار با جواد تن‌زاده به‌عنوان مالک باشگاه به‌دلیل عمل نکردن به تعهداتش بر اساس بند6 قرار داد مذکور، به اینجانب و هم‌چنین آقای تن‌زاده ابلاغ شد. تفاهم کلی با یکی از متقاضیان جدی خرید باشگاه سپیدرود رشت انجام شده و تیم از امروز تمریناتش را با هدایت سهیل حق‌شناس و بازیکنان فعلی آغاز می‌کند. کار انعقاد قرار دادرسمی با مالکین جدید و واگذاری سهام باشگاه سپیدرود به آنها تا چند روز آینده انجام خواهدشد.»
حالا باید دید متقاضی جدید خرید این تیم پرطرفدار شمالی چه سیاستی را در قبال پرداخت بدهی‌ها اتخاذ می‌کند و آیا شاهد بازگشت دوباره علی کریمی به رشت خواهیم بود یا خیر. این در حالی است که با اتفاقات اخیر، حضور نادر دست‌نشان هم در سپدرود قطعی نیست. البته شایعاتی هم در خصوص حضور کریمی در تیم دسته اولی اکسین شنیده می‌شود.
    واکنش تن‌زاده
تن‌زاده اما درباره اینکه گفته می‌شود مالکیت باشگاه سپیدرود از او گرفته شده می‌گوید: «من به‌طور کامل این موضوع را تکذیب می‌کنم. رأیی که ابلاغ شده، مبنی بر این است که حکمیت اداره کل ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و رأیی مبنی بر خلع مالکیت باشگاه به من ابلاغ نشده است. این صحبت‌هایی که انجام می‌شود به جهت بر هم زدن نظم تیم و تخریب باشگاه است و می‌خواهند با این حرف‌ها جلوی تمرین تیم گرفته شود. قطعا هر حکمیتی باید با طرفین را دعوت کند و با آنها جلسه برگزار کند، اما تاکنون هیچ دعوتی از ما نشده و جلسه‌ای هم برگزار نشده است. پس در واقع تا الان حکمیتی انجام نشده است و فقط رأی اعلام شده مبنی بر این است که اداره کل ورزش و جوانان گیلان به‌عنوان حَکم شناخته شده و رسمیت دارد، رایی که به‌دست من رسیده همین است. مالک باشگاه سپیدرود در خصوص صحبت‌های مومنی که خود را مالک باشگاه معرفی کرده تاکید می‌کند: «صحبت‌های او با چیزی که مستند است، فرق می‌کند. من هم الان می‌توانم مصاحبه کنم و خیلی حرف‌ها را بزنم. من صحبت‌های مومنی را تکذیب می‌کنم و این حرف‌ها سندیت ندارد. تیم ما از روز شنبه تمرینات خود را با دست‌نشان آغاز خواهد کرد. ما حتی پرداختی‌های خودمان را هم انجام داده‌ایم و تمام پول‌هایی که قرار است به سرمربی سابق‌مان پرداخت شود را به حساب ریخته‌ایم و چنانچه هرگونه شیطتنی انجام شود، تمام پول‌ها را بلوکه خواهیم کرد و تمام ضررها هم به عهده مومنی است و او باید پاسخگو باشد. ما در باشگاه با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و هیچ‌گونه حکمی هم مبنی بر خلعیت مالکیت باشگاه تاکنون به من داده نشده است. اداره کل ورزش و جوانان گیلان هم می‌تواند به‌عنوان حَکم، امور را حل و فصل کند، نه اینکه بخواهد چیزی را فسخ کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید