• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 3 دی 1396
کد مطلب : 2014
+
-

زن جوان خودش را فدای فرزندش کرد

زنی در جریان آتش‌سوزی خانه‌اش با فداکاری توانست کودک دوساله‌اش را نجات دهد اما خودش در میان شعله‌های آتش جانش را از دست داد.

این حادثه در روستای مالای شیخ غراوی از توابع کلاله در استان گلستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پدر این خانواده پس از آوردن کپسول گاز مایع از خانه خارج شد و همسرش قصد داشت کپسول را به اجاق وصل کند اما رگلاتور کپسول شکست و گاز در خانه نشت کرد. نشت گاز برای شروع یک آتش‌سوزی مهیب کافی بود و در یک چشم به‌هم زدن خانه شعله‌ور شد.

در این حادثه زن جوان که جان فرزند دوساله‌اش را در خطر می‌دید در میان آتش او را در آغوش گرفت و تا جلوی در خروجی رساند اما خودش میان آتش گرفتار شد و جان باخت. سرهنگ حسینعلی مهربانی، فرمانده انتظامی کلاله دراین‌باره به ایرنا، گفت: این مادر فداکار به‌دلیل شدت سوختگی در دم جان باخت و فرزندش نیز مصدوم و به بیمارستانی درگرگان منتقل شد.

دهیار روستای مالای شیخ غراوی نیز به ایرنا گفت: روستای ما مدتی است که لوله‌کشی گاز شده و خانواده حادثه دیده نیز منزلشان را لوله‌کشی کرده بودند اما به‌خاطر مشکلات مالی نتوانسته بودند خانه‌شان را به شبکه گازرسانی متصل کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید