• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 19982
+
-

آقاخان: ارزش پیراهن استقلال را می‌دانم

بهتر است مدیران باشگاه مبلغ قراردادم را بگویند

اولین خرید استقلال در این فصل مرتضی آقاخان بود. بازیکنی که در یکی دو سال گذشته بازی‌های خوبی در پیکان به نمایش گذاشت. پس از پایان فصل، چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس به‌دنبال جذب آقاخان بودند، اما او تصمیم گرفت پیراهن آبی‌پوشان را برتن کند. با آقاخان گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
    چطور شد استقلال را برای فصل بعد انتخاب کردی؟ 
قراردادم با پیکان تمام شده بود و باید تصمیم جدیدی می‌گرفتم. دوست ندارم حرف‌های تکراری بزنم و بگویم از کودکی طرفدار استقلال بودم، اما واقعا دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خوشبختانه امسال این اتفاق افتاده است.
    آیا فکر می‌کردی، شفر بازی‌های تو را پسندیده باشد؟ 
برای من جای افتخار است که مربی بزرگی چون شفر من را انتخاب کرده است. 
    درمورد تو حرف‌ و حدیث‌هایی پیش آمده بود، گویا پیشنهاد مالی بالایی برای پیوستن به استقلال داده بودی؟ 
بارها درباره این موضوع حرف زدم. این بحث‌ها برای من تعجب‌آور بود، چون من هیچ پیشنهادی به باشگاه نداده بودم. ارزش پیراهن استقلال را می‌دانستم. ضمن اینکه شایعه کرده بودند، من شرط کرده‌ام فلان پست بازی کنم که اصلا درست نبود. قرارداد من با استقلال را بهتر است، مدیران باشگاه بگویند تا این حرف و حدیث‌ها از بین برود.
    قرار است فصل آینده چه شماره پیراهنی بر تن کنی؟ 
هنوز مشخص نیست. من چیزی نگفته‌ام و باید در روزهای آینده این موضوع مشخص شود. البته من در پیکان شماره 9 را می‌پوشیدم، اما در استقلال هر شماره‌ای بدهند، می‌پوشم، چون می‌دانم در چه تیمی حضور دارم و باید برای موفقیت بجنگم.  
    بحت دیگر، مصدومیت تو در فصل گذشته بود. در این‌باره چه توضیحی داری؟ 
مصدومیت من به‌خاطر خودم بود. سال گذشته مصدوم شدم و برای بازی کردن عجله کردم، همین باعث شد تا کمی مصدومیتم بیشتر شود. الان هیچ مشکلی ندارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید