• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 24 خرداد 1397
کد مطلب : 19717
+
-

روشن: می‌توانستیم در سال 1978 صعود کنیم

تیم‌ملی ایران طی پنجمین حضورش در جام‌جهانی روز جمعه در اولین دیدار خود به مصاف مراکش خواهد رفت. حسن روشن که خودش طی اولین حضور ایران در جام‌جهانی گلزنی کرده در خصوص تیم‌ملی2018 به همشهری گفت: «درمورد تیم‌ملی نه من چیزی می‌دانم نه حتی شما که خبرنگار هستید. این به‌دلیل خودخواهی کی‌روش است که هیچ اطلاعاتی به ما نمی‌دهد که تیم‌ملی چه ارنجی دارد یا چه کسی مصدوم است. شاید می‌ترسد که ما این اخبار را به مراکش بدهیم!»
مهاجم سابق تیم‌ملی در خصوص مقایسه تیم78 و تیم فعلی ایران گفت: «به‌نظر من نمی‌توان این دو تیم را با هم مقایسه کرد. همان‌طور که نمی‌توان مسی را با مارادونا مقایسه کرد. اما این را بگویم که ما می‌توانستیم در سال78 با شکست پرو به دور بعدی هم صعود کنیم اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.» روشن تاکید دارد در تیم78 رفاقت خیلی بیشتر از الان نقش داشته است. او در خصوص اظهارات علی پروین در برنامه تلویزیونی 2018 گفت: «پروین راست می‌گوید. همیشه ابتدای سفر کتلت‌های مامان‌نصرت را می‌خوردیم و البته در بین راه هم غذای هواپیما را. درمورد استوک هم باید بگویم که ما با آدیداس قرارداد داشتیم اما چون استوک آدیداس روز بازی به‌دست ما رسید عادت به پوشیدن آن نداشتیم و ترجیح دادیم تایگر بپوشیم.»
مهاجم سابق ایران درباره گلزنی‌اش در جام‌جهانی هم گفت: «من از ابتدای جام‌جهانی آماده نبودم، چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی. اما در برابر پرو مهاجرانی از من خواست بازی کنم و من در این بازی هر چه زدم گلر پرو گرفت. فقط روی یک فرار توانستم گلزنی کنم که مچ پای من هم در صحنه همین گل پاره شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید