• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 22 خرداد 1397
کد مطلب : 19391
+
-

دستور برانکو: کمال فقط 3ساله

دستور برانکو: کمال فقط 3ساله

کمال کامیابی‌نیا روز شنبه پس از تماس تلفنی با مسئولان پرسپولیس جهت انجام توافق نهایی، در محل باشگاه حاضر شد و در جلسه‌ای با حمیدرضا گرشاسبی شرکت کرد. این نشست در حالی برگزار شد که دو طرف پیش از این بر سر موضوعات مختلف به توافق اولیه دست پیدا کرده بودند. در پایان این نشست با امضای قرارداد جدید، کامیابی‌نیا به مدت 3سال دیگر قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرد. تمدید قرارداد با این بازیکن در شرایطی انجام شد که باشگاه پرسپولیس پیش از این قراردادهای برانکو ایوانکوویچ، شجاع خلیل‌زاده، بوژیدار رادوشوویچ، حمیدرضا طاهرخانی و امید عالیشاه را تمدید کرده بود.
  کمال خودش به باشگاه رفت
هافبک دفاعی سرخپوشان بعد از پایان لیگ راهی ترکیه شد تا با چند تیم ترکیه‌ای مذاکره کند. کمال اگرچه مدیربرنامه‌های خود را به باشگاه فرستاد اما خودش جواب مسئولان پرسپولیس را نداد تا بتواند مذاکرات را در ترکیه دنبال کند. این اتفاقات باعث شد برانکو از طریق مسئولان باشگاه به کمال 3روز فرصت بدهد تا تکلیف را به‌طور قطعی مشخص کند. اما این بازیکن بعد از گذشت 3روز هم به ایران بازنگشت تا برانکو اعلام کند که باشگاه دیگر نباید با کمال تماس بگیرد. به‌دنبال این اتفاقات هافبک سرخپوشان متوجه شد در صورتی که نتواند با تیم ترکیه‌ای قرارداد ببندد دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت. بنابراین سریعا به ایران بازگشت و خودش روز یکشنبه به باشگاه رفت و اعلام کرد که می‌خواهد برای تمدید قراردادش پای مذاکره بنشیند.
  بخشش جریمه، تنها لطف باشگاه
کمال در جریان این مذاکرات از مدیرعامل پرسپولیس خواست جریمه‌ای که فصل گذشته برای او منظور شده بخشیده شود. باشگاه پرسپولیس هم که در این شرایط و محرومیت از نقل‌وانتقالات به‌شدت به این هافبک احتیاج داشت درخواست او را پذیرفت تا کمال بتواند تمام حق و حقوق فصل گذشته را دریافت کند.
  برانکو: یا 3سال یا هیچ
شنیده‌ها حاکی از این است که تمدید قرارداد کمال به‌خاطر اینکه از 3روز فرصت باشگاه گذشته بود منوط به رضایت برانکو بوده است. مسئولان باشگاه در تماس با برانکو نظر سرمربی خود را در این باره جویا شدند و برانکو هم اعلام کرد قرارداد این بازیکن یا باید 3ساله تمدید شود یا اصلا تمدید نشود. کمال هم برای اینکه دل برانکو را به دست بیاورد مجبور شده قرارداد خود را برای 3فصل تمدید کند.
  کامیابی‌نیا: هجمه‌ها کمتر بود فرشاد هم می‌ماند
هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد خود در گفت‌وگو با فارس گفت: «خدا را شکر که توانستم دوباره با باشگاه محبوبم قرارداد ببندم و خوشحالم که می‌توانم ۳فصل دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم. اولین قرارداد من با پرسپولیس دوساله بود و فصل گذشته آن را یک سال دیگر تمدید کردم اما به‌دلیل شرایط پیچیده‌ای که باشگاه داشت خودم هم دوست داشتم با پرسپولیس قرارداد ۳ساله ببندم تا حسن‌نیتم را ثابت کنم. اگر این هجمه‌ها کمتر بود فرشاد احمدزاده هم در پرسپولیس باقی می‌ماند اما او را اذیت کردند.» هافبک سرخپوشان در خصوص سفر به ترکیه گفت: «دروغ نمی‌گویم، من یک پیشنهاد خیلی خوب از کشور ترکیه داشتم و این را کتمان نمی‌کنم. اما دلم نبود که به ترکیه بروم و دوست داشتم در پرسپولیس بمانم. حتی این مساله را به آقای گرشاسبی هم گفتم. من می‌توانستم قراردادم را با پرسپولیس یک‌ساله تمدید کنم اما با جمع‌بندی‌هایی که انجام دادم قراردادم را ۳ساله امضا کردم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید