• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 خرداد 1397
کد مطلب : 18924
+
-

3 خرید جدید در پندار تایم!

درحالیکه پرسپولیس از پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی محروم است و تلاش می‌کند تا بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کند، استقلال  بازیکنان جدیدش را نیمه‌های شب معرفی می‌کند. فرشاد محمدی‌مهر مدافع راست فصل گذشته پارس‌جنوبی یکی از بازیکنانی بود که بامداد یکشنبه هفته گذشته با قراردادی 3ساله به استقلال پیوست. محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سایپا هم در همان شب با عقد قراردادی دو‌ساله به‌عنوان یکی دیگر از خریدهای استقلال به عضویت آبی‌ها درآمد. روح الله باقری مهاجم فصل گذشته خونه‌به‌خونه هم خرید دیگر استقلال بود که با قراردادی 3ساله به‌جمع شاگردان وینفرد شفر اضافه شد.
درحالی که باشگاه ها معمولا در طول روز و ساعات اداری با بازیکنان جدید خود به توافق می‌رسند و قراردادهایشان را امضا می‌کنند، استقلالی‌ها نیمه‌های شب و در اولین ساعات بامداد این کار را می‌کنند که مشخص نیست دلیل این قراردادهای نیمه شبی چیست؟ نکته جالب اما تفاوت لباس پندار توفیقی در 3عکس منتشر شده قرارداد باقری، محمدی‌مهر و دانشگر بود؛ لباس‌ها این گمان را پررنگ‌تر می‌کنند که خریدها در زمان‌ها مختلفی انجام شده و بنا به خواست و به عمد در نیمه‌شب رسانه‌ای می‌شوند. دلیل چنین کاری چندان مشخص نیست ولی به خریدهای استقلال شکل ویژه‌ای داده و برخی از اصطلاح پندارتایم برای این شیوه جدید توفیقی استفاده می‌کنند.
    توضیحات توفیقی
پندار توفیقی مسئول نقل‌وانتقالات و معاون ورزشی باشگاه استقلال در این زمینه می‌گوید: «بازیکنان حرفه‌ای در طول روز تمرینات حرفه‌ای انجام می‌دهند و اگر جلسات را روز برگزار کنیم، از یک روز فعالیت‌شان زده می‌شود، چرا که جلسات طولانی می‌شود. از طرفی، چون نقل‌وانتقالات در ماه مبارک رمضان است، جلسات در زمان افطار یا بعد افطار برگزار می‌شود. ضمن اینکه، مدیران باشگاه در طول روز، دنبال کارهای دیگری هم هستند.» معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر همه قراردادها شب گذشته بسته شده، چرا لباس‌های او در کنار هر بازیکن متفاوت است، می‌گوید: «گرفتن بازیکن مهم است یا لباس‌ها؟ ما قبل از افطار با فرشاد محمدی‌مهر قرارداد امضا کردیم و منتظر رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه بودیم تا نهایی شود. ساعت 12شب هم با روح‌‌الله باقری قرارداد بستیم. یک ساعت بعد نیز با محمد دانشگر توافق کردیم.» البته حرف‌های توفیقی نمی‌تواند کسی را در مورد اینکه او چرا با 3پیراهن مختلف عکس گرفته است، قانع کند.
    محمدی‌مهر: خودم را برای روزهای سخت آماده کردم
فرشاد محمدی‌مهر، خرید جدید استقلال معتقد است که برای نشان دادن خودش در این تیم کار سختی دارد. او می‌گوید: «رسیدن به استقلال هدف اول من بود، اما من به‌دنبال درخشش در تیمی هستم که همیشه عاشق آن بوده‌ام. می‌دانم که کار سختی دارم و چند نفر نیز این موضوع را به من گفتند، اما در سختی‌ها می‌توان پیشرفت کرد و من خودم را برای روزهای سخت آماده کرده‌ام.»
محمدی‌مهر ادامه می‌دهد: «ما فصل گذشته دو بار با استقلال بازی کردیم و در نیم‌فصل دوم واقعا قوی‌ترین تیم لیگ را دیدیم. استقلال با شفر کاملا در سبک بازی متفاوت شده بود. مطمئنا قوی‌ترین تیم فصل گذشته، استقلال شفر بود. می‌دانم که شفر بازیکنان را خیلی خوب برای مسابقات از نظر روحی و روانی آماده می‌کند و توجه زیادی به تمامی اعضای تیم دارد. من نیز دوست داشتم با یک مربی خارجی مانند ایشان کار کنم و این اتفاق یک نکته مثبت برای من خواهد بود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید