• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 12 خرداد 1397
کد مطلب : 18659
+
-

ترکش‌های یک خداحافظی ناگهانی

ترکش‌های یک خداحافظی ناگهانی

در روزهای اخیر خبر جدایی احمدزاده از پرسپولیس  شنیده می‌شد و گفته شده بود که او به تیمی از لیگ لهستان خواهد پیوست. سرانجام این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و احمدزاده رسما با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. سایت ورزش لهستان هم در گزارشی این خبر را تایید کرد و نوشت:
« تیم رده نهم لیگ لهستان قصد دارد دو بازیکن جوان را به خدمت گیرد. یکی از آنها فرشاد احمدزاده، بازیکن قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران است. احمدزاده در پرسپولیس در لیگ 23 بازی کرد. 6 گل و 3 پاس‌گل نیز به ثبت رسانید. همچنین وی در 7 دیدار لیگ قهرمانان آسیا با سرخ‌پوشان به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند. ارزش حدودی وی 800 هزار یورو است.» اما اتفاق عجیب بعد از انتشار این خبر مطلبی بود که احمدزاده در صفحه شخصی خود منتظر کرد. این در حالی بود که فرشاد بعد از تصمیم به جدایی از پرسپولیس با هجمه شدید هواداران روبه‌رو شده بود.
    به‌خاطر فحاشی جدا می‌شوم
احمدزاده در اینستاگرامش نوشت: «می‌خوام تشکر کنم از هوادارانی که در سرما و گرما از من حمایت کردند. درسته من دارم ازتون جدا می‌شم یا بزارین رک بگم درسته با فحاشی روی سکوها و صفحات فضای مجازی به خانواده‌ام باعث شدند که قید خواسته دلم رو که همانا بودن در کنار شما بود رو بزنم ولی بدونید که منم خط قرمزهایی دارم که مهم‌ترین آن خانواده‌ام هستند و به هیچ‌وجه نمیذارم بهشون توهین بشه. 
تا دیروز همین آقایون می‌گفتن فرشاد در حد پرسپولیس نیست ولی امروز جو راه انداختن فرشاد که رفته بی‌معرفته. از من که گذشت و کلی لقب بی‌معرفت و فحش شنیدم ولی هواداران واقعی ارتش سرخ اجازه ندین بعضی‌ها به‌خاطر منافعشون دل بازیکنای زحمت‌کش پرسپولیس را بشکنند.»
    سردبیر سابق پیروزی: با رفتن از پرسپولیس اعتبارتان را از دست می‌دهید
 بعد از انتشار خبر خداحافظی فرشاد با هواداران حسین قدوسی روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس به انتقاد از این حرکت فرشاد احمدزاده پرداخت. قدوسی در این‌باره به همشهری‌ورزشی گفت: «من کانالی را مدیریت می‌کنم که در آن پیشکسوتان زیادی نظر می‌دهند. این پیشکسوتان سابق پرسپولیس مانند برزگر، هلالی، رافت و سراج در خصوص بازیکنانی مانند فرشاد اعلام کرده‌اند که با جدایی از پرسپولیس بازیکنان اعتبار خود را از دست می‌دهند. زیرا این پرسپولیس است که به بازیکنان اعتبار می‌دهد و درگذشته هم بازیکنانی بوده‌اند که به‌خاطر مسائل مالی از پرسپولیس جدا شده‌اند و حالا هیچ نامی از آنها وجود ندارد. البته باید بگویم که هیچ توهینی به فرشاد احمدزاده در کانال من نشده است و اصلا حتی خود من هم کسی را علیه نه فرشاد احمدزاده و نه هیچ بازیکن دیگری تحریک نکرده‌ام»
    اعتراض به فرشاد بعد از خداحافظی 
فرشاد احمدزاده بازیکن مورد علاقه برانکو در این 3فصل بود و در موفقیت پرسپولیس نیز تاثیرگذار ظاهر شد اما به‌نظر می‌رسد فوتبالش را در شلاسک وروتسواف لهستان دنبال خواهد کرد هر چند گفته می‌شود او از ترکیه هم پیشنهادهایی دارد. در عین حال که بازیکن سابق پرسپولیس اعلام کرده به‌خاطر فحاشی به خانواده‌اش از پرسپولیس جدا شده اما واقعیت این است که این بازیکن تا پیش از خبر اعلام رسمی رفتن به لهستان هیچ واکنشی از سوی هواداران دریافت نکرده بود اما درست بعد از اینکه برانکو خبر رفتن این بازیکن را اعلام کرد مورد هجمه قرار گرفت و به‌نظر می‌رسد جدایی این بازیکن ربطی به واکنش هواداران 
نداشته باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید