• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18561
+
-

مهندس در راه هلند؟


هافبک بازیساز سرخپوشان درنهایت به پایان همکاری خود با سرخ‌ها رسید تا سال آینده در تیمی غیر از پرسپولیس بازی کند. مسلمان در 3سال گذشته آن‌قدر خوب بود که از هواداران پرسپولیس لقب مهندس را به نام خود کند اما در نیم‌فصل دوم این فصل با برانکو به مشکل خورد تا برای همیشه به نیمکت پرسپولیس تبعید شود.
هافبک سابق سرخپوشان در شرایطی که تقریبا در تمام نیم‌فصل دوم نیمکت‌نشین بود اما ترجیح داد تا هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهد تا شاید دوباره به ترکیب باز گردد اما حواشی اینستاگرام مسلمان هم نگذاشت تا برانکو انعطاف نشان دهد و تشویق هواداران پرسپولیس هم در این راه کمکی به او نکرد.
در آخرین بازی پرسپولیس مسلمان با انتقاد از شرایط مدیریت باشگاه اعلام کرد که از طرف باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید به او نشده؛ هرچند که خودش می‌خواهد در پرسپولیس بماند. مسلمان با حضور در باشگاه پرسپولیس از گرشاسبی خواست تا تکلیف او را باشگاه مشخص کند و درنهایت این برانکو بود که اعلام کرد مسلمان در لیست او برای فصل آینده حضور نخواهد داشت. در شرایطی که در روزهای گذشته مدیران دو باشگاه اصفهانی یعنی ذوب‌آهن و سپاهان به‌شدت به‌دنبال جذب مسلمان بودند و حتی شایعه شده بود که این بازیکن به‌زودی راهی اصفهان خواهد شد اما گویا خود او به‌دنبال بازی کردن در خارج از کشور است و حالا با پیشنهادات خوبی هم روبه‌رو شده است. مسلمان در حال حاضر دو پیشنهاد جدی از هلند و یونان دارد اما هر دوی این پیشنهادات از لحاظ مالی در اندازه قراردادهای او در لیگ برتر نیستند اما مسلمان بدش نمی آید که برای مدتی هم شده دور از حاشیه باشد و در خارج از ایران فوتبال خود را ادامه دهد. به همین دلیل شنیده‌ها حاکی از این است مسلمان در حال حاضر مشغول بررسی این دو پیشنهاد است و احتمالا تا هفته آینده نظر نهایی خود را به مدیر برنامه خود اعلام خواهد کرد.
    مسلمان: حرف نمی‌زنم
در شرایطی که محسن مسلمان جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی شده اما ترجیح داده تا همچنان سکوت کند. به همین دلیل روز گذشته با مسلمان تماس گرفتیم تا شاید هافبک سابق سرخپوشان در‌مورد فصلی که گذشته جمله‌ای بگوید اما مسلمان به همشهری گفت نمی‌خواهد حرفی بزند و ترجیح می‌دهد فعلا سکوت کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید