• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18459
+
-

«۸۷ متر» به گرجستان نمی‌رود

کیانوش عیاری: خوشبختانه در مسیر تولید «۸۷متر» بدشانسی نیاوردیم

تلویزیون
«۸۷ متر» به گرجستان نمی‌رود


کیانوش عیاری این روزها همچنان مشغول کارگردانی مجموعه تلویزیونی «87 متر» است. او از تلاش‌های گروه برای اتمام به موقع سریال و لغو تصویربرداری در گرجستان خبر داده ‌است.

به گزارش همشهری، کیانوش عیاری درباره آخرین مراحل تولید سریال تلویزیونی «87 متر» عنوان کرد: «هر چند در‌ماه مبارک رمضان هستیم ولی همه گروه بازیگر و پشت صحنه در تلاشیم تا کار بموقع به اتمام برسد و به امید خدا به‌زودی پروسه تولید سریال به نیمه راه خواهد رسید.خوشبختانه در مسیر تولید این سریال بدشانسی نیاوردیم؛ برای بازیگران اتفاقی نیفتاد یا بیمار نشدند و تقریبا با شرایط خوبی کار را ادامه می‌دهیم.کماکان در لوکیشن اصلی خانه در حال تصویربرداری هستیم، جایی که داستان اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل در حال ضبط است».

او در ادامه افزود: «در کنار کار ضبط در لوکیشن منزل، تصاویر خارجی و خیابانی هم گرفته می‎شود. تاکنون 750 دقیقه فیلمبرداری مفید داشته‌ایم که همزمان هم راف کات‌ها و هم تدوین در حال انجام است و بخش قابل توجهی از سریال تدوین شده است»

عیاری درباره اضافه شدن سعید آقاخانی به‌عنوان بازیگر جدید و ماجرای رفتن به گرجستان هم توضیح داد: «سعید آقاخانی به‌علت مشغله کاری نتوانست به این مجموعه اضافه شود و ماجرای حضور و تصویربرداری بخش‎هایی از سریال در گرجستان هم به‌دلیل مسائل مالی کنسل شد.»

سریال «87 متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45دقیقه‌ای در حال تولید است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید