• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 30 آذر 1396
کد مطلب : 1828
+
-

چوبه دار در انتظار عامل جنایت در مبلسازی

چوبه دار در انتظار عامل جنایت در مبلسازی

پسر جوان که در جریان درگیری با دوست دوران کودکی‌اش او را به قتل رســانده بود، ادعا میکرد مقتول او را در کودکی مورد آزار و اذیت قرار داده اســت اما چون هیچ دلیل محکمی برای اثبات ادعایش نداشت قضات دادگاه وی را به قصاص محکوم کردند. به گزارش همشهری، این حادثه روز 27شهریورماه سال 95در یک کارگاه مبلسازی در منطقه پردیس اتفاق افتاد.

ماجرا از این قرار بود که یکی از کارگران کارگاه که شبها نیز همانجا میخوابید یکی از دوستانش را به آنجا برده و به قتل رسانده بود. هرچند او بعد از جنایت گریخته بود اما طولی نکشید که مأموران وی را دستگیر کردند. او بعد از جنایت از جسد مقتول عکس گرفته و برای چند نفر از دوستانش فرستاده بود. این موضوع نشان میداد که متهم کینه عمیقی از مقتول داشته اســت. در این شرایط، وی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

او گفت: مقتول سالها قبل مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و از او کینه به دل داشتم به همین دلیل او را به کارگاه کشاندم. متهم به قتل که 19سال دارد در جلسه محاکمه که چندی قبل در شــعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالیبوئینی برگزار شد، جزئیات بیشتری از جنایت را شرح داد و گفت: من و بابک 5ســال قبل در زادگاهمان در یک مدرسه شبانهروزی در مقطع راهنمایی درس میخواندیم. یک شب وقتی خواب بودم مقتول مرا در خوابگاه مورد آزار و اذیت قرار داد. او بعد از آن، ماجرا را برای بقیه بچهها تعریف کرد و باعث آبروریزی شد. بعد از آن افسرده شدم و برای کار به پردیس آمدم. وی ادامه داد: 5سال

 

این خبر را به اشتراک بگذارید