• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18242
+
-

معادله منشا


گادوین منشا دو فصل قبل برای اولین‌بار در ترکیب پیکان در لیگ‌برتر به‌میدان رفت و توانست به‌عنوان یک ستاره بدرخشد. همین موضوع باعث شد تا سرمربی سرخپوشان خیلی زود شیفته این بازیکن شود و از مسئولان باشگاه بخواهد هرچه زودتر او را جذب کنند تا منشا به‌عنوان اولین بازیکن فصل قبل به پرسپولیس بپیوندد. برانکو در تلاش بود تا با حضور منشا و طارمی زوج قدرتمندی را تشکیل دهد اما با بیماری که منشا در ابتدای فصل به آن دچار و مجبور به جراحی شد، چند بازی ابتدای فصل را از دست داد. منشا بعد از بازگشت به تمرینات توانست در لیگ قهرمانان بدرخشد تا برانکو و کادر فنی از خرید جدید خود راضی باشند. با رفتن طارمی همه نگاه‌ها به این بازیکن بود تا بتواند جای خالی آقای گل فصل قبل را پر کند اما منشا در هر بازی افت بیشتری کرد. 
او در ادامه به یک نیمکت‌نشین صرف تبدیل شد و در اکثر بازی‌ها به‌عنوان بازیکن ذخیره به‌میدان آمد و هرگز نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در حال حاضر یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد اما برای ماندن او در فصل آینده باید برانکو نظر بدهد. گویا برانکو در خصوص منشا تصمیم نهایی خود را گرفته و به باشگاه اعلام کرده است که این بازیکن از زمان حضور در پرسپولیس با وجود دقایقی که بازی کرده اما برای من و تیم من توجیه فنی نداشته است. به همین دلیل درصورتی که پنجره نقل‌و‌انتقالات باز شود باشگاه درمورد آینده او باید تصمیم‌گیری کند و خود برانکو به فکر جانشینی برای منشا خواهد بود.
   منشا می‌خواهد بماند
منشا می‌خواهد هر طور شده در پرسپولیس بماند و یک سال دیگر برای سرخپوشان بازی کند اما در صورتی که برانکو این اجازه را به منشا ندهد باشگاه پرسپولیس باید تمام حق و حقوق این بازیکن را پرداخت کند. آیا پرونده منشا هم در سال‌های بعد به سیاهه قطور شکایت‌های قرمزها در فیفا اضافه خواهد شد؟ یا این بازیکن یک فصل دیگر فرصت خواهد داشت تا خودش را اثبات کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید