• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18136
+
-

مأموران پلیس‌راه، منجی راننده کامیون شدند

رویداد
مأموران پلیس‌راه، منجی راننده کامیون شدند

«من راننده کامیون هستم، ترمز کامیونم بریده است.» همین چند جمله راننده جوان در تماس تلفنی با پلیس‌راه کافی بود تا مأموران برای نجات راننده کامیون و جلوگیری از وقوع یک فاجعه تلاش کنند.

این حادثه در جاده کمربندی مرند به سوی جلفا در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد. راننده جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مدعی شد کامیونش دچار حادثه شده است. او که هیجان زیادی در صدایش موج می‌زد گفت: من در جاده کمربندی هستم اما ترمز کامیونم بریده و نمی‌توانم آن را کنترل کنم. هر لحظه ممکن است با خودروی دیگری برخورد کنم. به‌دنبال این تماس تلفنی مأموران این مسیر برای نجات راننده کامیون بسیج شدند.

مأموران پلیس‌راهور با مسدود کردن برخی از ورودی‌ها مسیر را برای عبور کامیون باز کردند. راننده کامیون با اینکه همچنان نمی‌توانست خودروی خود را متوقف کند اما با حضور مأموران خیالش از بابت تصادف راحت شده بود. به این ترتیب او چند کیلومتری به مسیرش ادامه داد تا اینکه سرانجام در یک شانه خاکی کامیون متوقف شد.

سرهنگ کاظم دهقانی، فرمانده انتظامی شهرستان مرند به پایگاه خبری پلیس گفت: هوشیاری پلیس‌راهور مرند مانع از بروز فاجعه رانندگی شد. وی ادامه داد: بعد از تماس اولیه راننده و اعلام بریدن ترمز کامیونش مأموران پلیس‌راهور در مسیر حرکت کامیون قرار گرفتند و نسبت به هدایت راننده و باز کردن جاده اقدام کردند. این خودرو با هدایت پلیس درشانه خاکی کنار جاده روبه‌روی شهرک صنعتی مرند متوقف شد و خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی وارد نشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید