• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18107
+
-

کامیونداران به اعتراض پایان دادند


کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور در اطلاعیه‌ای خواستار پایان اعتراضات و تجمعات رانندگان در کشور شد. به گزارش تسنیم، در اطلاعیه این کانون خطاب به نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌های سراسر کشور با اشاره به نشست اخیر با وزیر راه و شهرسازی به توافق بر سر افزایش قیمت کرایه حمل تا 20درصد در بخش بار اشاره و تأکید شده است: ظرف مدت 10روز نمایندگان صنوف درخصوص روش محاسبه نرخ براساس تن کیلومتر نظرات کارشناسی و پیشنهادهای خود را جهت بررسی ارائه دهند.

همچنین اعلام شده که در رابطه با بحث سالم‌سازی و برخورد با تخلفات دریافت کمیسیون‌های اضافی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل و درخصوص عدم‌توزیع عادلانه بار و تضعیف سالن‌های اعلام بار، سهمیه سوخت، حذف اولویت بومی‌گرایی، عدم‌پرداخت کرایه حمل توسط گیرندگان کالا و سایر موارد کارگروه ویژه‌ای جهت پیگیری تشکیل شود. در این اطلاعیه آمده است: در جلسه 6خردادماه با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور درخصوص رفع مشکلات بیمه تأمین اجتماعی و ضریب حق بیمه پرداختی، سخت و زیان‌آور بودن شغل رانندگان و پرداخت یارانه حق بیمه رانندگان توسط این سازمان موافقت خود را با پیشنهادهای کامیونداران اعلام کرده است.

کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور از کامیونداران خواسته تا طبق روال قبل نسبت به بارگیری و رساندن محصولات به صاحبان کالا اقدام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید