• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18076
+
-

رکوردهای صعودی احسان

رکوردهای صعودی احسان

همه خبرها درباره ستاره دوومیدانی ایران خبر از این می‌دهد که شیر دوباره بیدار شده است. احسان حدادی چند هفته‌ای است که با شروع شدن فصل مسابقات حضور در تورنمنت‌های مختلف را استارت زده و تا به حال هم در آنها موفق بوده‌است. پرتابگر دیسک ایران حالا و در آخرین میدان توانست رکوردش را بهبود بخشد. حدادی در مسابقات پرتابی هاله با رکورد 13/66در جایگاه سوم رقابت‌ها قرارگرفت. تراوز اشمایکل از جاماییکا با رکورد 14/67متر به‌عنوان نخست رسید و دانیل استال از سوئد نیز در جایگاه دوم ایستاد. 
حدادی در پرتاب نخست رکورد 84/65متر را به ثبت رساند و در پرتاب دوم دیسک خود را به طول 72/65متر پرتاب کرد. پرتاب سوم او با خطا مواجه شد و پرتاب های پنجم و ششم را به ترتیب رکوردهای 04/66و 13/66 متر را ثبت کرد. ملی پوش دوومیدانی ایران در مسابقه قبلی رکورد 66/65 را کسب کرده‌بود و حالا با این رکورد جدید و همجنین میانگین رکوردهایش در بین همه پرتاب‌ها ثبات خوبی دارد که قرار است پیشرفت هم داشته‌باشد. دو ماه پیش و در مسابقات اخر فصل حدادی با رکورد خوبش نشان داد که عزمی جدی برای بازگشت به روزهای اوجش دارد اما از آنجایی که آن زمان آخر فصل بود و باید بعد از یک دوره بدنسازی مجددا فصل مسابقات را شروع می‌کرد خیلی از کارشناسان نگران بودند که شاید نتواند این سیر را در فصل جدید ادامه دهد. 
ستاره پرتاب دیسک ایران اما ثابت کرد که با پشت‌سر گذاشتن مصدومیت به‌طور جدی به ورزش قهرمانی برگشته است چراکه در این مسابقه دیگر قهرمانان بزرگی چون پیوتر مالاچوفسکی و کریستوف هارتینگ نیز حضور داشتند. 
حدادی نه تنها مدال بازی‌های آسیایی جارکارتا که نگاهش بازهم به المپیک است. المپیک و تکرار مدالی که تاریخ دوومیدانی ایران در تمام ادورا این بازی‌ها تنها یک‌بار موفق به کسبش شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید