• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 30 آذر 1396
کد مطلب : 1800
+
-

جنایت مرد ورشکسته در جردن

سه‌شنبه‌شب جنایتی در بلوار آفریقا (خیابان جردن) رخ داد که در آن مرد ورشکسته، همسرش را خفه کرد و تصمیم به‌خودکشی گرفت اما زنده ماند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است. به گزارش همشهری، ‌سه‌شنبه‌شب ساکنان ساختمانی 7طبقه در خیابان جردن با شنیدن سر و صدایی از واحد طبقه پنجم خود را به آنجا رساندند و دیدند که دختری 13ساله و پسربچه‌ای پنج‌ساله جیغ می‌کشند. همسایه‌ها وارد خانه شدند اما مرد خانواده درحالی‌که رگ دستش را زده، خون‌آلود روی زمین افتاده بود. کمی آن طرف‌تر زنی جوان روی زمین افتاده بود که همسایه‌ها با دیدن این وضعیت اورژانس و پلیس را خبر کردند. همزمان خانواده مرد جوان نیز به آنجا رسیدند و چند دقیقه بعد با حضور اورژانس مشخص شد که زن جوان جانش را از دست داده اما مرد زنده است که بلافاصله این فرد به بیمارستان منتقل شد. هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است، ساعت 21:30 بود که مأموران کلانتری103 گاندی به همراه تیم تجسس خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات خود را در این‌باره شروع کردند. بررسی‌ها از این حکایت داشت که قربانی زنی 33ساله بوده که به‌دلیل خفگی جانش را از دست داده است. او 16سال پیش با همسرش ازدواج کرده و حاصل این زندگی 2فرزند (دختر 13ساله و پسر پنج‌ساله) بود. آنطور که مشخص بود مرد جوان شب حادثه فرزندانش را به اتاق خواب برده و با گذاشتن هدفون در گوششان، ‌آنها را مشغول کرده بود. سپس سراغ همسرش رفته و او را خفه کرده بود. حال آنکه هیچ آثاری درخصوص ضرب و شتم مقتول وجود نداشت و این نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد، او از سوی شوهرش غافلگیر شده است. پس از آن، مرد جوان اقدام به مصرف دارو کرده و سپس با چاقو رگ دستش را زده بود. او در شرایطی که حال عمومی مناسبی نداشت با خانواده‌اش تماس گرفته و تمام ماجرا را برای آنها شرح داده بود. مرد جوان به خانواده‌اش گفته بود که همسرش مدام سرش در گوشی موبایل بود و در فضای مجازی با دوستانش چت می‌کرد؛ برای همین عصبانی شده و دست به چنین کاری زده است.

او درحالی چنین ادعایی مطرح کرده که مأموران در تجسس‌های بیشتر پی بردند که متهم به قتل در کار تولید پوشاک بود و در مرکز تهران مغازه داشت تا اینکه مدتی قبل شغلش را از دست داده و ورشکست شده. برای همین مخارج زندگی‌اش را خانواده‌اش پرداخت می‌کردند. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که او به مواد‌مخدر هم اعتیاد پیدا کرده بود.

به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم هم‌اکنون تحت الحفظ در بیمارستان بستری است تا پس از بهبودی، تحقیقات از وی برای کشف انگیزه اصلی از جنایت آغاز شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید