• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 30 آذر 1396
کد مطلب : 1794
+
-

قاتل خاموش 4قربانی دیگر گرفت

قاتل خاموش هر روز قربانیان تازه‌ای می‌گیرد و در تازه‌ترین موارد مردی در گلستان،  زن و شوهری در تهران و جوانی در رودبار کرمان به‌دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

اولین قربانی مردی 46ساله بود که در یکی از روستاهای شهرستان کلاله در استان گلستان جان خود را از دست داد. علیرضا کمال غریبی، رئیس اورژانس استان گلستان در این‌باره به مهر گفت: در این حادثه فرد حادثه دیده از بخاری بدون دودکش استفاده کرده بود که تجمع گاز منواکسید کربن موجب جان باختنش شد.

حادثه دیگر در روستای سردی رودبار کرمان رخ داد و جان یک نفر را گرفت. سرهنگ رضا فیروزبخت،  فرمانده انتظامی رودبارجنوب درباره این حادثه به پایگاه خبری پلیس گفت: 3نفر که برای گرم شدن در فضای بسته از زغال چوب استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنان به‌دلیل مسمومیت شدید جان باخت.

مرگ این جوان در رودبار جنوب آخرین مورد از گازگرفتگی‌های مرگبار نبود؛ چراکه شامگاه سه‌شنبه 2نفر نیز در پایتخت جان خود را از دست دادند. سیدجلال ملکی،  سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره این حادثه به همشهری گفت: این حادثه در  حوالی سه راهی تقی آباد اتفاق افتاد. محل حادثه ساختمانی سه طبقه بود که در واحدی 50متری که در طبقه اول قرار داشت زن و مردی میانسال دچار گاز گرفتگی شده بودند. در این شرایط امدادگران اورژانس اعلام کردند که هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. ملکی درباره علت وقوع این حادثه گفت: نقص در دودکش‌های بخاری و انتشار گاز آبگرمکن و بخاری در محیط باعث گازگرفتگی این زن و مرد میانسال شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید