• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 3 خرداد 1397
کد مطلب : 17554
+
-

همشهری 3 خرداد 1377

علی‌ دایی با بایرن مونیخ قرارداد بست

وقایع‌اتفاقیه
علی‌ دایی با بایرن مونیخ قرارداد بست

  علی‌دایی رسما با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد: علی‌دایی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، از فصل آینده برای تیم بایرن مونیخ آلمان بازی خواهد کرد. خبرگزاری رویترز به ‌نقل از رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران نوشت: علی‌دایی رسما با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرده و از فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت.

همچنین شبکه خبری SID آلمان اعلام کرد: مبلغ قرارداد دایی با بایرن مونیخ 4میلیون مارک (3/2 میلیون دلار) است. دایی فصل قبل عضو تیم آرمینیا بیلفلد بود که این تیم در قعر جدول رقابت‌های بوندس لیگا قرار گرفت و به رقابت‌های دسته دوم سقوط کرد. دایی هم‌اکنون همراه تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه ورزشی آپیانو جنتیله در شمال ایتالیا حضور دارد.

  شیر پاستوریزه با بسته‌بندی پلاستیکی جایگزین شیر شیشه‌ای می‌شود: شیر پاستوریزه و استریلیزه در بسته‌بندی ناپلئونی 3لایه و 5 لایه به‌تدریج جایگزین شیر شیشه‌ای غیریارانه‌ای خواهد شد. این نوع بسته‌بندی منطبق با استانداردهای جهانی است و به‌دلیل مزایای ویژه مانند جلوگیری از آلودگی احتمالی، مقاوم در برابر ضربه و یک‌بار مصرف بودن آن به‌تدریج جایگزین شیر شیشه‌ای غیر یارانه‌ای خواهد شد.

  ایویچ برنامه‌هایش را به طالبی داد: ایویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران دیروز در شهر کومو حضور یافت و گزارش فنی از عملکرد چند ماه گذشته خود را به مربیانی که اکنون این مسئولیت را قبول کرده‌اند ارائه داد تا به فدراسیون داده شود. ایویچ گفت: هیچ برنامه‌ای برای آینده کاری خود ندارد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید