• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17309
+
-

برانکو: در لیگ پیش‌رو معلوم می‌شود چه کسی بهتر است

مقام درخشان سومی را به شفر تبریک می‌گویم!

در اوج دعوا با کی‌روش و ماجراهای حذف سیدجلال از تیم‌ملی، سرمربی پرسپولیس نبرد تازه‌ای را هم با سرمربی آبی‌ها آغاز کرده است. انتقادهای نیم‌فصل دوم از تیم برانکو و نتایج خوب شفر باعث شد تا فشارها روی برانکو زیاد باشد. هر چند درنهایت قهرمانی پرسپولیس و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان باعث شد تا فصل برای سرخ‌ها درخشان تمام شود اما برانکو ظاهرا طعنه‌های شفر و فشارهای بعد از باخت داربی را از یاد نبرده. او روز گذشته در گفت‌وگویی با فارس درباره موضاعت مختلفی حرف زده است. او در خصوص شرایط پرسپولیس برای فصل آینده گفت: «انتظارات آن‌قدر بالا رفته که هواداران فقط به بردن راضی نیستند و نتایج هم برایشان مهم است و دوست دارند با گل‌های زیاد برنده شویم و حماسه‌سازی کنیم! انتظارات آن‌قدر زیاد شده که از ما نتایج عجیب و غریب می‌خواهند و کسی هم به این مساله نمی‌پردازد که در این بین برخی بازیکنان پرسپولیس را رها کردند و رفتند.»
برانکو در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان گفت: «به هر حال همین که ما فصل گذشته به نیمه نهایی آسیا رسیدیم یک موفقیت بزرگ است. البته در نظر بگیرید که چند ماه قبل الهلال عربستان بهترین تیم آسیا بود اما دو بازیکنش مصدوم شد و فینال آسیا را واگذار کردند. حتی بازیکنانی از این تیم به اسپانیا رفتند و این مساله باعث شد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فقط دو امتیاز کسب کنند و نتوانستند به مرحله بعد بروند.»
سرمربی سرخپوشان در‌مورد حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: «سروش یک بازیکن فوق‌العاده است و شخصیت بسیار خوبی دارد که حضورش در هر تیمی می‌تواند به موفقیت آن تیم کمک کند اما در این بین دو مشکل وجود دارد اول اینکه باید ببینیم او می‌خواهد در قطر بماند یا نه و سوال دیگر این است که پنجره نقل‌و‌انتقالات ما باز می‌شود یا خیر.»
برانکو درمورد تمدید قرارداد شفر گفت: «من هیچ‌گاه درباره تیم‌های دیگر اظهار نظر نمی‌کنم اما درباره استقلال باید بگویم این تیم به شکل سنتی همیشه یک کاندیدای قهرمانی است. اگر یادتان بیاید دو سال قبل با استقلال شانه به شانه برای قهرمانی می‌جنگیدیم اما ما با 4گل آنها را در داربی شکست دادیم. دو فصل قبل استقلال دوم شد و این در حالی است که امتیازات بیشتری کسب کرد اما فصل قبل استقلال سوم شد و امتیازات کمتری به دست آورد. استقلال با منصوریان امتیازات بیشتری نسبت به استقلال با شفر به‌دست آورد و اینها واقعیت موجود است اما معتقدم استقلال یک تیم عالی است و یک سرمربی خیلی خوب دارد اما همه اینها را پرسپولیس هم دارد. حالا در لیگ پیش‌رو مشخص می‌شود که چه تیمی بهتر است.»
سرمربی سرخپوشان در پایان در خصوص اظهارات شفر در مورد اینکه استقلال تیم بزرگتری نسبت به پرسپولیس است گفت:«باید بگویم که من از بابت کسب عنوان درخشان سومی لیگ برتر از سوی تیم بزرگتر بسیار خوشحالم و به عنوان سرمربی تیم کوچکتر مقام زیبا و درخشان سومی را به شخص آقای شفر تبریک می‌گویم!»

این خبر را به اشتراک بگذارید