• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17297
+
-

طعنه برانکو به کی‌روش

حمیدرضا علیپور| فهرست نهایی تیم‌ملی اعلام شده و امیری و بیرانوند دو بازیکنی از پرسپولیس هستند که در اردوی تیم‌ملی حضور دارند. شاید در این بین عجیب‌ترین تصمیم سرمربی تیم‌ملی خط زدن سید‌جلال حسینی بود، کاپیتان پرسپولیس که در چند سال گذشته خودش را به‌عنوان بهترین مدافع ایران نشان داده فکرش را هم نمی‌کرد که در فهرست نهایی مسافران جام‌جهانی حضور نداشته باشد. سرمربی پرسپولیس دیروز در واکنش به این ماجرا در گفت‌وگویی خاطر نشان کرده که«از حذف شدن سیدجلال حسینی از تیم ملی خیلی خیلی ناراحتم. سیدجلال حسینی در ۱۰ سال گذشته فیکس‌ترین بازیکن تیم ملی ایران بوده و هر زمان چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی به میدان رفته وفادارترین، صدیق‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکن زمین بوده است اما نمی‌دانم چرا قبل از رفتن تیم ملی به ترکیه از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. درباره صحبت‌های آقای گرشاسبی مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس باید بگویم که کاملا با او هم عقیده هستم و با تمام وجود در کنار او قرار دارم و روی این اظهارات می‌ایستم. زیرا به نظر می‌رسد صداقت و وفاداری بازیکنان پرسپولیس چندان برای برخی‌ها مطلوب نیست.» گرشاسبی روز گذشته گفته بود که بعد از گلزنی سیدجلال مقابل الجزیره دلش لرزیده که او از تیم ملی خط خواهد خورد!
 برانکو روز گذشته همچنین در اینستاگرامش نوشت: «به تیم‌ملی برای نتایجی که کسب کرد تبریک می‌گویم، من به بازیکنانم سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند و وحید امیری افتخار می‌کنم که بخشی از این نتایج بودند.» سرمربی پرسپولیس دیروز تلاش کرد مخالفتش با تصمیم کی روش را به چند شیوه ابراز کرده باشد. 
    لایک پروفسور برای پست کریمی
بعد از خط خوردن سید‌جلال حسینی از لیست نهایی تیم‌ملی انتقادات زیادی به کی‌روش شد که بیشتر این انتقادات در شبکه‌های اجتماعی بود اما در این بین پست علی کریمی خطاب به سید‌جلال حسینی بسیار تند و تیز بود. علی کریمی در پست خود خطاب به کاپیتان پرسپولیس اعلام کرد که خود سید‌جلال مقصر این اتفاقات است و باید پیش از این جواب کی‌روش را می‌داده است تا اینگونه با او برخورد نکند! کریمی همچنین در پایان پست خود به سید‌جلال اعلام کرد که به‌خاطر خط خوردن از تیم‌ملی ناراحت نباشد و بداند که پرسپولیس خودش تیم‌ملی است. سرمربی پرسپولیس هم مطلب علی کریمی را لایک کرد تا نشان دهد با حرف‌های بازیکن سابق خودش کاملا موافق است و سکوتش دربرابر اقدامات  کی روش از سر رضایت نبوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید