• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17296
+
-

مسلمان به ته خط رسید

مسلمان به ته خط رسید

پس از ماه‌ها نیمکت‌نشینی، وقت آن رسیده که تکلیف محسن مسلمان با پرسپولیس روشن شود. آیا برانکو ایوانکوویچ او را می‌خواهد؟ آیا قراردادش تمدید خواهد شد؟
در ماه‌های گذشته همه شواهد نشان می‌داد که مسلمان فصل آینده در پرسپولیس جایی نخواهد داشت، با این حال تاکید برانکو و برخی از مدیران باشگاه بر حفظ همه بازیکنان، گمراه کننده بود. 
شماره77 پرسپولیس دیروز به دفتر باشگاه رفته بود برای پیدا کردن جواب همین سوال‌ها. طرف مقابل او در نشست دیروز، حمید گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس، بود. 
گفته می‌شود گرشاسبی و مسلمان دقایق زیادی درباره اتفاقات فصل گذشته حرف زده‌اند. درباره همه آن اتفاقاتی که باعث شد کار به جایی برسد که در بهترین و بدترین شرایط هم برانکو، نیم نگاهی به مهندس تیمش نیاندازد.
 یک منبع آگاه در باشگاه می‌گوید، برخلاف بازار گرمی‌های اخیر، آمده بود که از مدیران باشگاه بخواهد قراردادش را تمدید کنند. با این حال جوابی که شنیده، امیدهایش را کمرنگ کرده است. ظاهرا در جلسه دیروز به مسلمان گفته شده تنها راه ماندنش در پرسپولیس، جلب رضایت برانکو است.
همین منبع در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد برانکو رضایت بدهد، می‌گوید: «خیلی بعید است. او به باشگاه گفته که در تیمش جایی برای مسلمان ندارد.»
دست رد برانکو به سینه مسلمان، در شرایطی که پرسپولیس از دو پنجره نقل‌و‌انتقالات محروم شده، نشان می‌دهد که مرد کروات چه اندازه از دست ستاره یاغی تیمش شاکی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید