• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17273
+
-

پسر برانکو در فکر کوچ به قطر

پسر برانکو در فکر کوچ به قطر

   
فرشاد احمدزاده بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس که در بین بازیکن‌ها به پسر برانکو معروف شد در 3فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت‌های سرخپوشان داشته است. فرشاد احمدزاده حتی با تغییر سیستم از ترکیب پرسپولیس دور نشد و توانست با تکنیک خود انتظارات برانکو را بر آورده کند اما با این وجود به‌نظر می‌رسد در صورتی که باشگاه پرسپولیس و همچنین خود برانکو تلاش جدی انجام ندهند دیدار برابر الجزیره امارات آخرین دیدار فرشاد احمدزاده با پیراهن پرسپولیس خواهد بود.
هافبک سرخپوشان در این فصل برخلاف دو فصل قبل کمی دچار حاشیه شد؛ از درگیری با شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده گرفته تا حواشی که در فضای مجازی برایش به‌وجود آمد. همه این اتفاقات باعث شد تا درنهایت فرشاد احمدزاده از لحاظ روحی شرایط خوبی را در پرسپولیس پشت‌سر نگذارد. 
او در جشن قهرمانی خیلی زود سایر بازیکنان را ترک کرد و با خداحافظی عجیب راهی تعطیلات شد. حالا شنیده شده که پسر برانکو به‌دنبال حضور در فوتبال قطر است و به‌زودی برای مذاکرات نهایی راهی این کشور خواهد شد. الخور تیم سروش رفیعی مقصد این بازیکن اعلام شده و باید دید اگر پنجره نقل‌و‌انتقالات بسته بماند باز هم او تیمش را ترک می‌کند یا نه! 

این خبر را به اشتراک بگذارید