• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17247
+
-

سکوت وریا در آخرین سنگر!

سکوت وریا در آخرین سنگر!


حضور نام سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی در لیست استندبای تیم ملی احتمالا به معنای حذف آنها از لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی است. هرچند عده‌ای معتقدند سیدجلال و وریا احتمالا به فهرست نهایی تیم ملی بازخواهند گشت. از دیروز که لیست نفرات تیم ملی برای اردوی ترکیه اعلام شد، واکنش رسمی و خاصی از این خط‌خوردگان صاحبنام دیده نشده است. فقط حسین حسینی بود که در مصاحبه‌ای اعلام کرد خط خوردنش از تیم ملی با توجه به نیمکت‌نشینی‌اش در استقلال، لااقل برای خود او قابل پیش‌بینی بود. حسینی از اتفاقاتی که در استقلال برایش رخ داده شدیدا ناراحت است ولی او گفته که قطعا به زودی در تیم ملی تبدیل به دروازه‌بان ثابت خواهد شد.
از کاوه رضایی هم هنوز کوچکترین واکنشی دیده نشده است. او استقلال را ترک کرد و فصل درخشانی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت تا در جام جهانی فرصت بازی داشته باشد اما تا الان تمام رشته‌هایش پنبه شده و به هدفش نرسیده است. تیم ملی با ترافیک مهاجم در خط حمله مواجه است و بعید به نظر می‌رسد نظر کی‌روش در مورد رضایی تغییر کند.
سیدجلال و وریا اما اعتراض‌های کوچکی در فضای مجازی از خود نشان داده‌اند. یکشنبه‌شب وریا در اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد که در آن آهنگ معروف «آخرین سنگر سکوته» در حال پخش است. جالب است که علیرضا کریمی کشتی‌گیر تیم ملی هم بعد از باخت مصلحتی‌اش در جام جهانی برای نخوردن به کشتی گیر اسرائیلی، در استوری خود بخشی از همین آهنگ را منتشر کرده بود. سیدجلال حسینی هم پستی منتشر نکرده ولی پست اینستاگرامی علی کریمی را که در حمایت از خودش بود را پسندیده و لایک کرده است!

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :