• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17156
+
-

مرگ آتش‌نشان فداکار مشهدی

مرگ آتش‌نشان فداکار مشهدی

باز هم یک آتش‌نشان فداکار دیگر، ‌جانش را پای وظیفه‌شناسی‌اش گذاشت. در جریان حادثه‌ای غم انگیز، آتش‌نشان مشهدی، دچار سوختگی شدید شد و پس از 19روز جدال با مرگ، درنهایت جانش را از دست داد.

به گزارش فارس، ‌یحیی پاک‌عقیده رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی طوس درخصوص جزئیات حادثه‌ای که برای همکارش رخ داد، گفت: 12اردیبهشت‌ماه با اعلام حریق در یکی از کارخانه‌های تولید چینی در شهرک صنعتی طوس، تیمی از آتش‌نشانان ایستگاه شهرک صنعتی به‌ محل اعزام شدند. وی درخصوص علت حریق اعلام کرد: بر اثر سوراخ شدن دیگ ذوب این کارخانه، مواد مذاب به‌ حوضچه آب سرد در مجاورت آن ریزش کرده و آب این حوضچه به‌ نقطه جوش رسیده بود.

رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی طوس با اشاره به تلاش آتش‌نشانان برای پیدا کردن راهی که بتوانند آتش را مهار کنند، بیان کرد: حسن پوراکبر یکی از آتش‌نشانان با ازخودگذشتگی، پا به حاشیه این حوضچه گذاشت و در حال رفتن به‌ سمت کانون حریق بود تا بتواند با خنک کردن آن از این حریق جلوگیری کند، با وجود اطلاع از وضعیت، ناگهان به‌علت خیس بودن زمین و سر خوردن پایش، او به درون حوضچه آب جوش سقوط کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه این آتش‌نشان از ناحیه دو پا و کمر دچار سوختگی شدید و به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.

رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی طوس افزود: با وجود تلاش کادر پزشکی، متأسفانه صبح دوشنبه 31اردیبهشت‌ماه این آتش‌نشان به‌علت عفونت شدید به‌ شهادت رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید