• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16791
+
-

از برانکو انتقاد کردم، به من بد و بیراه گفتند

محرمی: استقلال فصل بعد یک تهدید بزرگ برای پرسپولیس است

مجتبی محرمی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که استقلال تهران در فصل آینده یک رقیب جدی برای پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی خواهد بود. محرمی که این اواخر از برانکو ایوانکوویچ انتقاد کرده بود در مصاحبه با همشهری‌ورزشی به سوالات پاسخ می‌دهد.
   نظر شما درمورد تقابل احتمالی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان چیست؟
به نظر من این خوب نیست که آنها در این مرحله با هم رو‌به‌رو شوند و البته این شرایط برای تیم‌های قطری هم وجود دارد. اگر استقلال و پرسپولیس به هم نخورند این شانس را دارند که در نیمه‌نهایی با هم رو‌در‌رو شوند و دیگر آن زمان نمی‌توان کاری انجام داد. به هر حال هر دو تیم شایسته هستند و امیدوارم در این مرحله با هم رو‌در‌رو نشوند.
   قبول دارید استقلال فصل آینده یک رقیب جدی برای پرسپولیس خواهد بود؟
صددرصد همین‌طور است و استقلال فصل آینده یک تهدید بزرگ برای پرسپولیس خواهد بود. آنها مربی خوبی دارند و در اواخر فصل بهتر و زیباتر از پرسپولیس بازی کردند. پرسپولیس شادابی گذشته را نداشت و ما انتظار داشتیم این تیم در لیگ قهرمانان کیفیت به نسبت بهتری داشته باشد.
   در مورد برخی انتقادهای صورت گرفته از برانکو چه صحبتی دارید؟
من بعد از بازی با الجزیره از برانکو در اینستاگرام انتقاد کردم که خیلی‌ها به من بد و بیراه گفتند و البته خیلی‌ها هم محبت داشتند. من منکر کارنامه خوب برانکو نیستم ولی وقتی اشکالی وجود داشته باشد نظر خودم را می‌گویم. تصمیمات برانکو در بازی با الجزیره خوب نبود و اگر غیرت و تلاش بچه‌ها نبود شاید پرسپولیس نمی‌توانست به مرحله بعدی صعود کند. من تا حالا انتقاد تندی از برانکو انجام نداده بودم ولی باید در این زمینه واقع بین باشیم.
   جدایی محسن مسلمان به ضرر 
پرسپولیس نیست؟
قطعا به‌ضرر پرسپولیس است. شما دیدید صادق محرمی جدا شد، احتمالا فرشاد احمدزاده و مسلمان هم جدا خواهند شد. ربیع‌خواه هم مصدوم است و پرسپولیس برای فصل آینده با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد. در این شرایط باشگاه باید مسلمان را حفظ کند.
   نظر شما درمورد تیام مهاجم استقلال چیست؟
تیام مهاجم بسیار خوبی است که در زمین مسابقه خیلی خوب تلاش می‌کند. شفر هم مربی خوبی است که چنین مهاجمی را پیدا کرده است. البته برخی خیال نکنند که می‌خواهم بگویم برانکو مربی بدی است و بهتر است که در این زمینه به خوبی حرف‌های من را بشنوند و سپس نظر بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید