• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 29 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16696
+
-

اسپیلبرگ و دی‌کاپریو در فیلم «گرانت» همکار می‌شوند؟

سینما
اسپیلبرگ و دی‌کاپریو در فیلم «گرانت» همکار می‌شوند؟


 استیون اسپیلبرگ و لئوناردو دی‌کاپریو هر دو در حال مذاکره هستند تا در فیلمی زندگینامه‌ای درباره اولیس اس گرانت شرکت کنند.

به گزارش ورایتی،خبر ساخت این فیلم سال پیش مطرح شده بود و دی‌کاپریو تهیه‌کنندگی آن را پذیرفته بود.از این فیلم با عنوان «گرانت» یاد می‌شود که شخصیت اصلی آن فرمانده نظامی نیروهای شمال در جنگ‌های انفصال آمریکا در قرن 19و در دوران ریاست‌جمهوری آبراهام لینکلن بود که نقشی مهم در جنگ‌های داخلی آمریکا داشت. لینکلن قانون برده‌داری را لغو کرد و تلاش زیادی برای نابود کردن گروه نژادپرست کوکلوس کلان به خرج داد.

دیوید جیمز کلی فیلمنامه اقتباسی این فیلم را می‌نویسد. اسپیلبرگ در عین حال یک تجربه مشترک از همکاری با دی‌کاپریو دارد که با فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر» در سال ۲۰۰۲ رقم خورد. دی کاپریو قرار است به‌زودی در فیلم کوئنتین تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» جلوی دوربین برود.

اسپیلبرگ هشتمین نامزدی کارگردانی اسکار را برای ساخت فیلم «لینکلن» در سال ۲۰۱۳ با بازی دنیل دی لوییس دریافت کرد. دی لوییس با ایفای این نقش سومین اسکار بازیگری خود را کسب کرد. در عین حال اسپیلبرگ با کمپانی خودش امبین انترتینمنت و با همکاری کمپانی برادران وارنر در حال تولید فیلمی ماجراجویی با عنوان «شاهین سیاه» هستند که احتمال کارگردانی اسپیلبرگ برای آن هم مطرح است.

جدیدترین فیلم‌های اسپیلبرگ «پست» و «بازیکن شماره یک آماده» بود. او در حال آماده شدن برای ساخت فیلم پنجم «ایندیانا جونز» و پس از آن «داستان وست ساید» است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :