• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16570
+
-

کافه مجلس


   فراکسیون ولایی بی‌خبر بود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می‌گوید: اقدام هفته گذشته نمایندگان عضو این فراکسیون در آتش زدن پرچم آمریکا و برجام، بدون هماهنگی قبلی انجام شده و فراکسیون در جریان نبوده است. حسین نقوی حسینی در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر اینکه به هر حال این اقدام بازتاب رسانه‌ای نسبتا گسترده‌ای داشت و تصاویر آن در برخی رسانه‌های بین‌المللی هم منتشر شد، گفته است: اینکه خیلی خوب است. این اتفاق بدی نیست.



   هیأت نظارت بر برجام اطلاع‌رسانی کند

نماینده مردم محلات در مجلس گفته است: مذاکره مجدد با آمریکا و اتحادیه اروپا نیاز به مصوبه مجلس یا شورای‌عالی امنیت ملی دارد. به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی می‌گوید: هیأت نظارت بر برجام در این‌باره هیچ اطلاع‌رسانی درستی نکرده است.



   به‌دنبال ناامیدی نباشید

یک نماینده مجلس معتقد است که تبلیغات علیه روحانی موجب ایجاد موج ناامیدی در جامعه شده است. پروانه سلحشوری خطاب به افرادی که به‌دنبال ناامیدی مردم هستند، گفت: مردم از اصولگراها که گذشتند، اگر از اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها هم بگذرند، این افراد مطمئن باشند که به آنها روی نمی‌آورند. سلحشوری، نماینده تهران به اعتماد آنلاین گفته است: ما از دولتمردان انتظار داریم همانگونه که صحبت می‌کنند، عمل کنند.برخی از حوزه‌های مجلس از عملکرد مسئولان اجرایی راضی نبوده و در رأی‌گیری‌ها هم همیشه دچار مشکل بوده‌اند.
 


   نامه وزارت اطلاعات درخصوص دوتابعیتی‌ها

وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارش منتشر شده در برخی رسانه‌ها با عنوان «متن گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها» در نامه‌ای به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نکاتی را درباره این گزارش قید کرد.به گزارش خانه ملت، در این نامه آمده است: این وزارتخانه طی ماه‌های گذشته همکاری‌های مختلفی با هیأت تحقیق و تفحص مزبور معمول داشته است؛ از برگزاری نشست اعضای هیأت با وزیر محترم اطلاعات و معاون ذی‌ربط ایشان تا تهیه و ارسال نقطه نظرات کارشناسی وزارت به رئیس محترم هیأت اما متأسفانه در گزارش نهایی نکاتی درج شده که ضروری است نسبت به آن اقدام لازم به‌عمل آید. توضیح اینکه حسب مذاکره به‌عمل آمده با آقای جوادکریمی قدوسی (رئیس هیأت) منشأ درج مطلب مذکور، عدم‌پاسخگویی به مکاتبه دادستان محترم کل کشور بوده است.



   اعلام وصول سؤال نمایندگان از وزیر علوم

محمدعلی وکیلی ، عضو هیأت رئیسه مجلس دیروز سؤالات ملی نمایندگان از وزیر علوم را درخصوص علل رواج فروش مقاله و پایان‌نامه‌ها اعلام وصول کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید