• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16482
+
-

غفوری: این صعود مهم‌تر از گل داربی بود

به هیچ رسانه‌ای باج نداده‌ام، به همین دلیل از من تعریف نمی‌شود

غفوری: این صعود مهم‌تر از گل داربی بود

محمد زارعی | وریا غفوری مدافع ملی‌پوش استقلال همچنان به درخشش خود در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت ادامه می‌دهد و در بازی با ذوب‌آهن هم پاس گل سوم را به تیام داد. او که از مشکلات مالی پیرامون تیمش ناراحت بود پیش از بازی هم این شایعه مطرح شد که با شفر درگیری پیدا کرده درگیری که خود شفر آن را مانند حرف‌های ترامپ دروغ دانست. غفوری گفت‌وگویی با روزنامه همشهری داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست. 
    نظرت درمورد بازی با 
ذوب‌آهن چیست؟
خدا را شکر بازی خوبی بود. متاسفانه در اصفهان خیلی بدشانسی آوردیم اما خوشبختانه در این بازی جبران کردیم. واقعا تیم برتر میدان از همه لحاظ ما بودیم که توانستیم برنده بازی هم شویم. 
    بازیکنان حریف اما معترض بودند
بله ولی ذوب‌آهنی‌ها خیلی به داوری اعتراض می‌کردند. اگر دقت کرده باشید سر صحنه 5نفره به داور حمله می‌کردند. اینجوری فوتبال بازی کردن درست نیست. اگر می‌خواستند برنده باشند باید با فوتبال زیبا برنده این بازی می‌شدند. فکر می‌کنم صددرصد حق ما برد بود. 
    شیرین‌ترین اتفاق فصلی که گذشت برایت کدام بود؟ شاید گل 3امتیازی که در داربی زدی این‌طور نیست؟
گل داربی شاید برای هواداران شیرین ترین اتفاق بود اما برای خودم این که توانستیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم خیلی مهم بود. گرفتن جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی هم شیرین بود. 
    به نظرت با حفظ نفرات فعلی استقلال و همین طور ماندن شفر می‌توانید قهرمان آسیا شوید؟
استقلال اگر تیمش را حفظ کند و چند بازیکن خوب دیگر هم بگیرد صددرصد شانس دارد که قهرمان آسیا شود. 
    در استقلال می‌مانی؟
صددرصد اولویت من ماندن در استقلال است اما باید برسر یکسری از موضوعات با مدیریت باشگاه صحبت کنم. 
    درباره خبر درگیری‌ات با شفر صحبت کن. شفر که معتقد بود مثل حرف‌های ترامپ شایعه است!
ایشان (شفر) جواب دادند، من الان دیگر چه بگویم؟ شایعه بود. یکسری رسانه‌ها کثیف هستند! واقعا کثیف‌اند، دنبال حاشیه‌اند، دنبال خبرهای جهت‌دار هستند. دائما خبرهای جهت‌دار و تمجیدی از یکسری بازیکنان می‌زنند که خیلی‌ها می‌دانند کدام بازیکنان را می‌گویم. ما به هیچ رسانه‌ای باج نداده‌ایم! از ما تعریفی نمی‌شود. نان بازوی‌مان را می‌خوریم.  

این خبر را به اشتراک بگذارید