• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16480
+
-

پروفسور ماند اما...

برانکو: آبرویم را از جوی آب نیاورده‌ام



سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان قرارداد برانکو برای مدت دو سال تمدید شد تا او همچنان سرمربی پرسپولیس باشد. سرمربی سرخپوشان که از زمان قبول هدایت پرسپولیس توانست این تیم را برای دو سال پیاپی قهرمان لیگ کند حالا امیدوار است که در ادامه راه خود بتواند سرخپوشان را برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ کند. اما نکته اینجاست که پرسپولیس برای فصل آینده از نقل‌و‌انتقالات محروم است و با این شرایط سرخپوشان کار بسیار سختی را در فصل آینده خواهد داشت و به همین دلیل برانکو به‌شدت نگران آینده است و همین دلیل هم باعث شده بود تا سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را خیلی دیر تمدید کند. حالا با وجود اتفاقات اخیر به‌نظر می‌رسد اگر شرایط پرسپولیس برای فصل بعد بهتر نشود شاید برانکو تصمیم جدی برای آینده خودش بگیرد و جالب اینکه برانکو این موضوع را حتی به اطلاع گرشاسبی هم رسانده است.
    نگرانی برای مخدوش شدن کارنامه
سرمربی پرسپولیس زمانی که برای مذاکره نهایی به باشگاه رفت اعلام کرد که باشگاه قول داده است که نقل‌و‌انتقالات باز شود اما تا به این لحظه این اتفاق نیفتاده است. در عین حال وضعیت تمدید بازیکنان پرسپولیس هم مشخص نشده و از طرفی ستاره‌ای مثل صادق محرمی هم قطعا از تیم جدا شده است. با این شرایط کاملا مشخص است که اوضاع فصل بعد سخت خواهد شد. نکته اینجاست که برانکو به مسئولان باشگاه اعلام کرده است که آبروی خودش را از جوی آب پیدا نکرده است و نمی‌خواهد کارنامه درخشانش در پرسپولیس خراب شود. شنیده‌ها می‌گویند شاید اگر شرایط فراهم نباشد سرمربی پرسپولیس حتی با پرداخت جریمه از پرسپولیس جدا شود.
   ‌گرشاسبی: برانکو را مجاب کردیم بند فسخ را بردارد
گرشاسبی در توضیح نگرانی برانکو اما نظر دیگری دارد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید: «ما با برانکو چند ماه قبل تفاهم کلی کردیم اما او اصرار داشت بندی در قراردادش باشد مبنی بر اینکه هر موقع صلاح دانست قراردادش را فسخ کرده و برود. به همین خاطر مذاکرات ما طولانی شد. درنهایت او را مجاب کردیم تا این بند را از قراردادش بردارد و قراردادش برای دو سال بعد تمدید شد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید