• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16253
+
-

این جشن 20 خواهد شد

علی نصیریان، رئیس جشن بزرگ سینمای ایران

نگاه
این جشن 20 خواهد شد


مسعود میر/ خبرنگار
آ علی یار تفنگت را بردار، اصالت شما اصالت شیرسنگی است در صحرای سینمای ایران. اگر آقای بازیگر، نامدارخان سینماست شما بی‌تردید ریش سفید قبیله‌ای هستید که قسمش ختم کلام است و حرفش سند. اگر بازیگر به سلاح بیانش مسلح است شما خوش‌دست‌ترین برنو را با قطار فشنگ به دوش دارید و اگر گاهی روزگار با ناملایماتش سینه مرد را نشانه رفت، شما از معدود سینماگرانی بوده‌اید که حرف هایتان پشت نامرد را هدف گرفت. این واژه‌ها شاید هیچ ربطی به خبری که روز گذشته منتشر شد، ندارد و بیشتر شبیه یک ذوق مکتوب است برای اینکه قرار است بیستمین جشن خانه سینمای ایران زیر سایه شما معنا یابد.

اصل خبر همین است که از سوی خانه سینما منتشر شده که:«هیأت رئیسه بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران با افتخار ریاست علی نصیریان را در این دوره از جشن اعلام می‌کند.» اینکه کم کم در آداب برگزاری جشن‌های فرهنگی و جشنواره‌های هنری به چنین سمت و سوهایی روانه شویم مایه دلگرمی و شادمانی است و هرچند زحمت چنین کارهایی برای موسپیدهایی مثل نصیریان بسیار خواهد بود اما می‌توان از همین حالا به آبرومندی جشنی امیدوار بود که در روز ملی سینما برگزار خواهد شد.

علی نصیریان آنقدر بر گردن سینمای ایران حق دارد که 20 شدن نمره جشن خانه سینما با نام او بیش از هر رویداد دیگری در این جشن چشمنواز و دل‌انگیز خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید