• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1599
+
-

زورگیری از زنان با تبر

زورگیری
زورگیری از زنان با تبر

2مرد جوان که با تهدید چاقو و تبر از زنان سرقت می‌کردند به دام پلیس پایتخت افتادند. یکی از قربانیان این باند دونفره دختر جوانی است که دزدان هنگام سرقت صورت او را با چاقو زخمی کرده بودند.

او در توضیح ماجرا به مأموران پلیس گفت: با ماشین وارد پارکینگ خانه‌مان شده و پس از پارک ماشین قصد رفتن به سمت آسانسور را داشتم که ناگهان 2مرد جوان به من حمله کردند. آنها چاقو و تبر در دست داشتند و با تهدید تلفن همراه و کیف دستی‌ام را گرفتند. من که وحشت کرده بودم حتی جرأت نکردم سر و صدا کنم و یکی از سارقان با اینکه به هدفش رسیده بود به من نزدیک شد و با تیغه چاقو صورتم را برید و هر دو فرار کردند. سپس به‌خاطر جراحت شدید صورتم به بیمارستان منتقل شدم و بعد از درمان اولیه تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.

با این شکایت تحقیقات کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری دزدان بی‌رحم شروع شد. ساختمانی که سرقت در آنجا رخ داده بود مجهز به دوربین مداربسته بود و به این ترتیب تصاویری از دزدان به‌دست آمد. این تصاویر نشان می‌داد که آنها پس از سرقت سوار بر یک خودروی پژو پرشیا از محل گریخته‌اند. در ادامه صاحب خودرو به نام بیژن در شهرستان قزوین شناسایی شد و وقتی تصویر او مقابل شاکی قرار گرفت،

وی تأیید کرد که بیژن یکی از دزدان خشن بوده است. به این ترتیب تیمی از کارآگاهان راهی قزوین شدند و مرد جوان را دستگیر کردند. او در همان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که سارق اصلی دوستش به‌نام ناصر است. وی مدعی شد: همراه ناصر به تهران آمده و در حال چرخیدن در خیابان‌ها بودیم که دختر جوانی را پشت فرمان پژو 206دیدیم. ناصر از من خواست تعقیبش کنم. وقتی ماشین وارد پارکینگ یک ساختمان مسکونی شد، ناصر پیاده و قبل از بسته شدن در وارد پارکینگ شد و پس از آن بود که صدای جیغ دختر جوان را شنیدم و وقتی خودم را به آنجا رساندم، فهمیدم که ناصر از او سرقت کرده است.

پس از آن از ترس اینکه دستگیر شوم، همراه دوستم از محل گریختیم. با اعترافات جوان 28ساله، همدستش نیز دستگیر شد و اعتراف کرد که سرقت را با همدستی بیژن انجام داده و وی نیز در این ماجرا مشارکت داشته است. اعترافات ناصر در حالی بیان می‌شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد او مجرمی سابقه‌دار است و تا‌کنون 13بار به اتهام جرایم مختلف زندانی شده است. به گزارش همشهری، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم قرار بازداشت صادر شده از شاکیان احتمالی خواست برای شناسایی دزدان به پایگاه سوم آگاهی مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید