• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 24 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15943
+
-

«مهر» بدون امکانات رفاهی

پیشنهاد به مسئول

منطقه 2

چند سالی از ساخت بوستان مهر در حاشیه بزرگراه شهید همت و ضلع جنوبی خیابان زرافشان می‌گذرد. بوستان مهر در خیابان سیمای ایران فضای سبز مناسبی دارد که علاوه بر اهالی تکه دوم پایتخت بسیاری از شهروندان از مناطق دور و نزدیک در این بوستان‌ تردد دارند تا با قدم زدن در آن نفسی تازه کنند و از هیاهوی شهر فاصله بگیرند.

ولی در کنار همه ویژگی‌های مثبت، این بوستان کمبودهایی دارد که باعث نارضایتی شهروندان شده است. در واقع این بوستان هنوز امکاناتی مانند بوفه، سرویس بهداشتی و آبخوری ندارد و همین کمبودها دردسرهای بسیاری برای شهروندان به وجود آورده است تا آنجا که مراجعه‌کنندگان برای استفاده از سرویس بهداشتی، خود را به بیمارستان لاله که فاصله زیادی تا بوستان مهر دارد  می‌رسانند.

کاش مسئولان شهرداری منطقه 2 که این فضای بی‌دفاع شهری در جنوب خیابان زرافشان را تبدیل به بوستان کرده‌اند به فکر تأمین امکانات رفاهی و خدماتی برای راحتی شهروندان که از آن استفاده می‌کنند هم باشند. با توجه به اینکه فصل تابستان را پیش رو داریم و بسیاری از خانواده‌ها شب‌ها را در بوستان‌ها می‌گذرانند، تأمین امکانات رفاهی نقش مهمی در رفاه حال آنها دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید