• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15483
+
-

کی‌روش پیگیر وضعیت فرگوسن



محمد زارعی | تمرینات نوبت صبح تیم‌ملی روزگذشته در زمین نفت پالایشگاه برگزار شد که در این تمرین به مانند روزهای قبل فقط 4بازیکن حضور داشتند که یکی از آنها علی کریمی مصدوم بود و به تمرینات اختصاصی زیر نظر دکتر شهاب پرداخت.
    مرور تمرین 
دراین تمرین که از ساعت10 برگزار شد در حالی که بازیکنان با بازی آقا وسط و دویدن دور زمین خود را برای تمرین آماده می‌کردند سباستین و میگوئل نحوه انجام بخش بعدی تمرین را که قرار بود بازیکنان تیم‌ملی انجام دهند با یک دیگر انجام می‌دادند تا شیوه صحیح تمرین را آموزش دهند. 
    جلسه سرپایی مربیان
اوسیانو دستیار اول کی‌روش، لوپز مربی دروازه‌بان تیم‌ملی، لویز و مارکار آقاجانیان در وسط زمین جلسه‌ای درمورد نحوه تمرین ملی‌پوشان داشتند این در حالی بود که کی‌روش در گوشه‌ای از زمین تمرینات را زیر نظر داشت و در اواسط تمرین نکاتی را به بازیکنان گوش‌زد می‌کرد. او تاکید داشت بازیکنان باید به بازی سرعت بدهند و سرعت پاسکاری‌ها بالا باشد.
    کی‌روش پیگیر وضعیت فرگوسن 
کارلوس کی‌روش دیروز برای اولین‌بار در حین برگزاری تمرین موبایل در دست داشت. گویا او پیگیر وضعیت آلکس فرگوسن مربی افسانه‌ای منچستر یونایتد شده بود که چند روزی است دچار ضایعه مغزی شده و بستری است. کی‌روش وقتی در جمع خبرنگاران قرار گرفت خبری خوشحال کننده‌ای از بهبودی وضعیت فرگوسن داد. 
    ترابی و قلی‌زاده دوقلوهای جدید تیم‌ملی
همیشه برخی بازیکنان به‌دلیل صمیمی بودن در اردوها و تمرینات تیم‌ملی کنار هم بودند تا حدی که بخش‌هایی از تمرین که دو به دو است را با هم انجام می‌دهند. در حال‌حاضر هم در اردوی تیم‌ملی قلی‌زاده و ترابی دو بازیکن ملی‌پوش تیم سایپا که رابطه خیلی صمیمی با هم دارند یکی از این زوج‌ها را تشکیل داده‌اند. 
    دژاگه تهران را ترک کرد
اشکان دژاگه که آخرین مراحل درمان خود را با مربیان تیم‌ملی پشت‌سر می‌گذراند و به تازگی کار با توپ را آغاز کرده با هماهنگی کادرفنی موقتا ایران را ترک کرده و به امارات رفته است اما این بازیکن در چند روز آینده به تهران بازخواهد گشت تا تمرینات خود را زیر نظر مربی انجام دهد. 
    مدیررسانه‌ای پرتغالی همچنان غایب 
با بازگشت مجدد محسن معتمدکیا به‌عنوان مدیر رسانه‌ای او امور مربوط به بخش رسانه‌ای تیم‌ملی را انجام می‌دهد. سانتوس مشاور رسانه‌ای کی‌روش از زمان آغاز اردوی تیم‌ملی در تمرینات غایب است.
    تنوع تمرینات تیم‌ملی و جدیت مربیان 
از آغاز تمرینات تیم‌ملی محوریت با حضور فقط 3بازیکن بوده اما به جرات می‌توان گفت حتی یک تمرین تکراری در این چند روز با ملی‌پوشان انجام نشده است. جدیت مربیان از خود کی‌روش گرفته تا دستیارانش در جریان تمرینات کاملا محسوس است. در بخشی که انجام تمرینات تاکتیکی و دو به دو بود دکتر دیگو آرژانتینی با ترابی، لویز با خانزاده و مارکار با قلی‌زاده کارهای ترکیبی را انجام می‌دادند. ارسال پاس‌ها بلند و کوتاه و یارگیری من تومن از جمله تمرینات این بخش بودند. 
    قلی‌زاده جانشین احتمالی امیری در تیم‌ملی 
علی قلی‌زاده هافبک ملی‌پوش تیم سایپا که گفته می‌شود با باشگاه شارلوا بلژیک به توافق رسیده تا فصل آینده در این تیم توپ بزند، در تمرینات اینروزهای تیم‌ملی یکی از آماده‌ترین بازیکنان محسوب می‌شود. کارلوس کی‌روش هم به‌دقت عملکرد او را زیر نظر دارد این در حالی است که وحید امیری در هفته‌های اخیر نتوانست عملکرد سابق خود را داشته باشد و با توجه به غیبت ملی پرسپولیس در تمرینات تیم‌ملی بسیاری قلی‌زاده را جانشین احتمالی امیری درتیم‌ملی می‌دانند.
    تمرین ضد حمله برای فتح دروازه حریفان 
از بخش‌های دیگر تمرین مرور تاکتیک‌های برای ضد حمله برای مقابل با حریفان گردن کلفت در جام‌جهانی بود. در این بخش از تمرین بازیکنان از زمین خود با 3پاس نسبتا بلند مقابل دروازه حریف با یک مدافع تک به تک می‌شدند که نقش دروازه‌بان داشتند جالب اینکه یک دروازه کوچک درگوشه سمت چپ دروازه اصلی قرار داشت که بازیکنان وظیفه داشتند توپ‌های خود را وارد دروازه کوچک کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :