• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 17 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15151
+
-

واکنش‌های بزرگان

گری لینکر: واقعا متاسفم که شنیدم سر الکس فرگوسن در بیمارستان بستری شده است. بهترین آرزوها را برای او دارم.
باشگاه منچسترسیتی: همه ما در باشگاه منچسترسیتی آرزو می‌کنیم سر الکس فرگوسن خیلی زود دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را طی کند.
لالیگا: بعد از شنیدن خبر عمل جراحی، ما برای سر الکس فرگوسن دعا می‌کنیم. ما در کنار دوستان و خانواده او هستیم. آرزو می‌کنیم هرچه زودتر حال او بهبود یابد.
باشگاه چلسی: امروز عصر، همه ما در باشگاه چلسی برای سر الکس فرگوسن دعا می‌کنیم. امیدواریم بعد از عمل جراحی، او به سرعت سلامتی‌اش را بازیابد.
لیگ‌برتر: بعد از شنیدن خبر جراحی سر الکس فرگوسن، همه ما برای او دعا می‌کنیم. ما در کنار او و خانواده‌اش هستیم.
باشگاه تاتنهام: بهترین آرزوهایمان را برای سر الکس فرگوسن می‌فرستیم. امیدواریم بعد از عمل جراحی امروز، خیلی زود بهبودی‌اش را به‌دست آورد.
باشگاه آرسنال: همه ما به تو فکر می‌کنیم سر الکس!
کارلوس کی‌روش: همه ما در کنارت هستیم الکس! 
دروگبا: از اعماق وجودم بهترین آرزوها را برایت دارم سر الکس فرگوسن.
آرسن ونگر: نگرانم و به فکر او و خانواده‌اش هستم. به قدرت او و اینکه شخصیت قدرتمند فرگوسن بسیار سریع او را به بهبودی خواهد رساند، ایمان دارم.
فان‌نیستلروی: امیدوارم و دعا می‌کنم که کاملا بهبود یابی. به جنگیدن ادامه بده رئیس، تو همیشه موفق می‌شوی.
اوزیل: زود خوب شو سر الکس فرگوسن. امیدوارم به بهبودی کامل دست یابد.
وین رونی: زود خوب شو رئیس. در این لحظات غم‌انگیز، افکار من همراه تمامی اعضای خانواده تو است.
فان‌در سار: از شنیدن اخبار سر الکس فرگوسن غم انگیز شدم و بخوبی از شرایط او آگاه هستم. قوی باش، همه باهم در کنار یکدیگر برایت آرزوی بهبودی می‌کنیم.
فان‌پرسی: از اینکه می‌شنوم سر الکس فرگوسن در بیمارستان است بسیار متاسفم. تمام فکر من پیش او و خانواده اوست. قوی باش رئیس.
تیری آنری: به تازگی از اخبار سر الکس فرگوسن مطلع شدم. برای او و خانواده فرگوسن جهت بهبودی سریع او آرزوی صبر و تحمل را دارم.
نانی: زود خوب شو رئیس، من کنارت هستم.
فدراسیون بسکتبال جهان: تمامی اعضای فدراسیون می‌خواهند در این شرایط دشوار، بهترین آرزوهای خود را برای سر الکس فرگوسن و نزدیکان او داشته باشند.
باشگاه لیورپول: پس از شنیدن اخبار مربوطه به اینکه سر الکس فرگوسن در بیمارستان است، می‌خواهیم بگوییم که فکر ما به همراه او و خانواده‌اش خواهد بود. با وجود اینکه او رقیب بزرگی بوده ولی یک دوست بزرگ نیز است که باشگاه را در لحظات سخت حمایت کرده است و امیدواریم که او زودتر بهبود یابد. در همین حال باشگاه لیورپول پیشنهاد حمایت کاملی از باشگاه منچستریونایتد و خانواده او را اعلام می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید