• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 17 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15053
+
-

فروش ماکارونی با تخفیف 10درصدی

گزارش خبری
فروش ماکارونی با تخفیف 10درصدی

با نزدیک شدن به‌ماه مبارک رمضان، مسئولان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های صنفی از نظارت بازار و عرضه مایحتاج مورد نیاز مردم در این ایام با قیمت پایین و کیفیت مناسب خبر می‌دهند.

به گزارش همشهری، اخیرا یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در نشستی خبری از تهیه و تدارک این شرکت برای تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ‌ماه مبارک رمضان خبر داده و اعلام کرد برای این ایام 30هزار تن شکر، 10 هزار تن روغن نباتی و 20هزار تن ماکارونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و تخفیفات صنفی عرضه خواهد شد.

دیروز نیز رئیس هیأت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران به تسنیم گفت: با هماهنگی صورت‌گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران به مناسبت فرا رسیدن‌ ماه مبارک رمضان انواع ماکارونی به‌صورت ویژه و با حداقل ۱۰ درصد تخفیف در سراسر کشور عرضه می‌شود.

مرتضی سلطانی افزود: برای رفاه حال مصرف‌کنندگان و روزه‌داران و طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، فروش ویژه ماکارونی از هفته آینده و تا آخر ‌ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت ماکارونی در 3سال اخیر هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در عرضه ماکارونی در سراسر کشور وجود ندارد و طبق هماهنگی‌های انجام‌شده برخی اقلام به‌صورت گسترده و با تخفیفات بیشتری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید