• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14871
+
-

حقوق المپیکی‌ها قطع نشده است

پاسخ کمیته ملی المپیک به گزارش همشهری ورزشی

درپی گزارشی در روزنامه همشهری‌ورزشی در‌مورد قطع حقوق المپیکی‌ها توسط کمیته ملی المپیک روابط عمومی کمیته المپیک جوابیه‌ای در این مورد نوشته است. در متن پاسخ کمیته المپیک آمده است: «روزنامه همشهری‌ورزشی در روز پنجشنبه 13اردیبهشت خبری کذب، دروغ و خلاف واقع با تیتر«حقوق المپیکی‌ها هم قطع شد» در صفحه 9 ورزشی خود درج کرد که باعث تشویش افکار عمومی گردید.
ضمن تکذیب خبر فوق و جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد: کمیته ملی المپیک تاکنون هیچ مبلغی تحت عنوان حقوق به حساب مدال‌آوران المپیک واریز نمی‌کرده و تنها براساس مصوبات هیات اجرایی تحت عنوان «کمک هزینه» به‌طور ماهیانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌گردید که نه تنها مبلغ فوق قطع نشده بلکه در سال1397 افزایش هم یافته و مبلغ فروردین نیز به حساب این عزیزان واریز شده است. قابل توجه آنکه حتی آن دسته از مدا‌ل‌آوران المپیکی که در قید حیات نیستند هم مبلغ کمک هزینه به‌حساب همسر محترم‌شان واریز می‌شود. انتظار می‌رود نشریات وزینی همچون همشهری که با هزینه بیت‌المال و شمارگان بالا در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند در امر اطلاع‌رسانی دقت بیشتری داشته و از ارائه مطالب نادرست و کذب خودداری نمایند. 
لذا مستدعی است براساس قانون مطبوعات نسبت به درج تکذیبیه خبر فوق در رسانه خود فرمایید. همچنین کمیته ملی المپیک حق قانونی خود می‌داند تا دلایل درج چنین اخبار ناردستی که باعث تشویش افکار عمومی می‌شود را از سوی مراجع حقوقی پیگیری نماید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید