• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14608
+
-

نمایش بامدادی «عصبانی نیستم!» با حضور عوامل

سینما
نمایش بامدادی «عصبانی نیستم!» با حضور عوامل

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان بامداد چهارشنبه بعد از 5 سال، اکرانش را در سینماهای تهران آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، در نخستین نمایش این فیلم در پردیس سینمایی کورش رضا درمیشیان، باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، هایده صفی‌یاری، محمدرضا دلپاک، مهدی بدرلو، علی اظهری، میثاق زارع و وحید زاهدی حضور پیدا کردند.
‎نوید محمدزاده در نخستین سانس نمایش با اشاره به حس و حالی که دارد گفت: «این سانس، سانس ویژه‌ای برای من است. چون مادرم، برادرم و مدیر آموزشگاهی که در آنجا بازیگری را یاد گرفتم اینجا حضور دارند. وقتی شب تلخ اختتامیه جشنواره فیلم سال1392 اتفاق افتاد، مادرم، من و دوستان اشک ریختیم و امشب بعد از 5 سال هم می‌شود اشک ریخت اما اشک شادی که از اکران این فیلم است. »
‎باران کوثری هم از مردم خواست که رضا درمیشیان را به‌خاطر 5سال انتظار برای نمایش فیلمش تشویق کنند: «این 5 سال به ما سخت گذشت. ساختن فیلمی مثل «عصبانی نیستم!» دل سوخته، شجاعت، صبر و تحمل می‌خواست و کسی بهتر از رضا درمیشیان نمی‌شناسم که تحمل این 5 سال و همه بازی‌هایی که با او شد و تهمت‌هایی که به ناروا به‌خاطر دلسوزی‌اش به او زده شد در توانش باشد.»
‎رضا درمیشیان که فیلمش بعد از 5 سال به نمایش درآمده، در صحبت‌هایش گفت: «من رضا درمیشیان هستم. یک فیلمساز غیرسفارشی‌ساز و غیرخودی. افتخار می‌کنم که برای مردم فیلم می‌سازم و نه از جیب مردم.»
فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» اکرانش را با ٢٠سالن در تهران آغاز کرده و نمایش آن در شهرستان‌ها هنوز آغاز نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید