• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14600
+
-

نارضایتی شوهرعمه‌ها از وضعیت موجود!

رادیو کدو
نارضایتی شوهرعمه‌ها از وضعیت موجود!

این هفته نگران رادیو کدو بودیم که نکند یک وقت خدای ناکرده فیلتر شود. ‌یعنی از روزی که تلگرام همینطور یکهویی فیلتر شد، یک وضعیت شتر گاو پلنگی در فضای اینترنت حاکم شده است.

یعنی الان در رادیو کدو، یک نفر از یک خط تلفن همراه با یک فیلترشکن به تلگرام وصل است، یک نفر دیگر با همان خط تلفن همراه و با همان فیلترشکن نمی‌تواند به تلگرام وصل شود.حالا یک عده بدون فیلترشکن به تلگرام وصل می‌شوند، یک عده حتی با فیلترشکن هم نمی‌توانند سایت‌هایی مثل ویکی‌پدیا را باز کنند. به گزارش خبرنگار اعزامی ما از کوآلالامپور، شرایط فعلی باعث شده که بیل گیتس از شرکت مایکروسافت فرار کند، نام خودش را «سیلوستر استالونه» بگذارد و با وانت خیار بفروشد.
در ادامه توجه شما را به بخشی از گزارش مردمی این هفته که از کف خیابان‌ها جمع شده است، جلب می‌کنیم؛
گزارشگر: با سلام؛ شما از فیلتر شدن تلگرام راضی هستید؟!
نظر مردم: بله! خدا رو شکر که فیلتر شد، من واقعا از مسئولین ممنونم، اگه صدای من رو می‌شنوید بدونید که خیلی عسل هستید!
گزارشگر: یعنی شما انقدر از طرف تلگرام تحت فشار قرار داشتید و اذیت می‌شدید؟!
نظر مردم: اذیت؟! نه! چرا؟!
گزارشگر: خب‌پس چرا از فیلتر شدنش خوشحالید؟!
نظر مردم: من فیلترشکن می‌فروشم داداش، فیلتر نشه از کجا نون بخورم!؟ امیدوارم روزی برسه که حتی سایت پیوندها هم فیلتر بشه که مشتری‌های من بیشتر بشه... باز هم تشکر می‌کنم از مسئولین و همه دست‌اندرکاران!
البته این گزارش‌های مردمی به همین جا ختم نمی‌شود، صحبت‌های برخی هموطنان هم بسیار جالب بود که به آی‌دی تلگرام برنامه رادیو کدو پیغام خود را فرستادند.
نظر مردم: سلام، به‌عنوان یک شوهر عمه این اقدام رو محکوم می‌کنم، تنها دلخوشی من توی دنیا همین بود که هر روز صبح یه مشت جوک و تبریک صبح بخیر با لیوان آب پرتقال توی گروه اعضای خانواده ‌همسرم می‌ذاشتم، جای کسی رو تنگ کرده بودم؟!
نظر مردم: من از وقتی تلگرام رو کنار گذاشتم، چروک‌های صورتم کمتر شده، قورمه‌سبزی‌ام آب و دونش جدا نمیشه، قدم بلندتر شده، هیکلم شبیه ساعت شنی شده، راحت‌تر پارک دوبل رو انجام می‌دم، خلاصه مرسی که هستید!
البته کار کارشناسی ما به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه خبرنگار اعزامی رادیو کدو، جناب آقای جمشید محمودی‌نژاد با حضور در سطح شهر گزارشی تهیه کرده که به سمع و نظر شما بزرگواران می‌رساند؛
جمشید محمودی‌نژاد: با عرض سلام، همونطور که صدای محیط پیرامون من رو می‌شنوید، بنده الان در سطح شهر هستم، نمی‌دانید که چقدر همه‌‌چیز گل و بلبل شده است، خوشبختانه شاهد کاهش ترافیک و ارسال و حواله انواع و اقسام فحش‌هستیم. در مترو دیگر کسی دیگری را هُل نمی‌دهد و شنیدن جمله «اول بذارید اونایی که می‌خوان پیاده شن، پیاده شن، بعد شما سوار شید...» بسیار کاهش پیدا کرده است. مردم زباله‌ها را هر ساعتی که عشق‌شان می‌کشد، اطراف سطل‌های زباله پرت نمی‌کنند. خلاصه همه‌‌چیز در بهترین حالت خودش قرار دارد. بنده همینطوری که اینجا ایستاده‌ام؛ هرکس از کنارم رد می‌شود یا ماچم می‌کند یا شیرینی به بنده تعارف می‌کند. خلاصه دست همگی‌ درد نکند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید