• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14540
+
-

ماهینی:پرسپولیس برای فصل بعد هیچ مشکلی ندارد

باید زودتر از این قهرمان می شدیم

ماهینی:پرسپولیس برای فصل بعد هیچ مشکلی ندارد

حمید‌رضا علی‌پور|«آچار فرانسه» پرسپولیس، یکی از مهره‌های محبوب برانکو در این باشگاه است. حسین ماهینی این فصل به‌عنوان دفاع کناری، دفاع میانی و هافبک دفاعی به‌میدان رفته و شاید در فصل آینده به‌عنوان مهاجم نوک نیز برای تیمش بازی کند! کاپیتان دوم تیم پرسپولیس درخصوص قهرمانی سرخپوشان در این فصل و همچنین شرایط تیم پیش از رویارویی با الجزیره با همشهری‌ورزشی گفت‌وگو کرد 
 پرسپولیس برای دومین‌بار پیاپی به قهرمانی رسید.
خیلی از این بابت خوشحالم. ما از ابتدای فصل با قدرت آغاز کردیم و همه با تمام وجود برای این قهرمانی جنگیدند. البته ما باید زودتر از اینها قهرمان می‌شدیم. 
 فکر می‌کردی برای دومین سال متوالی قهرمان شوید؟
باور کنید درست زمانی که فصل قبل قهرمان شدیم قول دادیم که سال آینده هم با قدرت ظاهر شویم و دوباره قهرمانی را تکرار کنیم و خیلی خوشحال هستم که این روند را ادامه دادیم. البته ما در این فصل به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان خیلی زیر فشار بودیم و کمی خسته شدیم. 
 تکرار قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است؟
دقیقا همین‌طور است. امسال کار ما برای لیگ خیلی سخت بود و مطمئن هستم که سال آینده قطعا کار ما سخت‌تر خواهد بود. اما امیدوارم سال آینده هم بتوانیم قهرمانی خودمان را تکرار کنیم. قطعا برای فصل بعد، تیم‌های دیگر تقویت خواهند شد اما ما پرسپولیس هستیم می‌خواهیم مسیر موفقیت قدم برداریم.
 شرایط پرسپولیس را در فصل آینده چطور می‌بینی؟
پرسپولیس هیچ مشکل خاصی برای فصل آینده ندارد و فکر کنم بازیکنان هم احتمالا در تیم می‌مانند. درست است که پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات محروم است اما ما با همین بازیکنان قهرمان شدیم و مطمئنا در فصل آینده هم پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود.
  در بازی بعدی باید به‌مصاف الجزیره بروید.
الجزیره اگرچه در لیگ ایران خودش نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد اما در لیگ قهرمانان نشان داده که چه تیم خوب و هماهنگی است. آنها در مرحله گروهی توانستند الغرافه را شکست دهند و به‌عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند و مطمئنا کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به‌همین دلیل ما تمام تمرکزمان روی این دو بازی است و امیدواریم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
 نظرت درمورد حضور هانی در جشن قهرمانی؟
 خیلی از این بابت خوشحال هستم ما از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم که هانی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند و خوشبختانه این اتفاق بالاخره افتاد.

این خبر را به اشتراک بگذارید