• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14267
+
-

ساغلام: شاید یک‌روز و شاید چند سال دیگر برگشتم!

مربی ترکیه‌ای طلبش را به‌زودی می‌گیرد

چند روز پیش اعلام شد که باشگاه تراکتورسازی تبریز مبلغی در حدود 150هزار دلار به ساغلام بدهکار است. این مسئله باعث نگرانی هواداران تراکتورسازی شده بود و هواداران نگران بودند که این بدهی در نهایت باعث کم‌شدن امتیاز یا جرایم دیگر نشود. یکی از نزدیکان باشگاه تراکتورسازی تبریز در همین رابطه اعلام کرد: «‌ما همه تلاش‌مان این است که نگرانی هواداران بابت بدهی باشگاه به بازیکنان و کادرفنی به‌خصوص ساغلام را برطرف کنیم. مشکلی از این بابت وجود ندارد و طلب ساغلام را هم پرداخت می‌کنیم.» قرار است تا ۲۵اردیبهشت باشگاه تصمیم خود را در مورد شرایط ادامه همکاری و انجام کارهای خصوصی‌سازی به ساغلام اعلام کند و این مربی هم نظر نهایی خود را بگوید. ساغلام بدون دریافت هیچ مبلغی تبریز را به مقصد ترکیه ترک کرد، اما همه‌چیز به نحوه واگذاری تراکتورسازی بستگی دارد و طبق توافق بین طرفین در روز ۲۵اردیبهشت مسایل در این مورد به صورت شفاف نهایی می‌شود.
در این راستا مسئولان باشگاه تراکتورسازی 
شنبه شب برنامه‌ریزی‌هایی داشتند تا اعضای کادر فنی ترکیه‌ای با بدرقه‌ای ایده‌آل به کشور خود سفر کنند. آن‌ها با حضور در هتل کایا لاله پارک تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این مربیان، طی مراسم خاصی ساغلام و دستیارانش را از فرودگاه شهید مدنی بدرقه کردند. در این مراسم کوچک که در هتل کایای تبریز برگزار شد، مسئولان باشگاه با اهدای هدایایی به این مربی بدرقه‌ای ماندگار از سرمربی ترکیه‌ای و دستیارانش داشتند‌. ساغلام در آخرین لحظه‌های خروج از ایران ضمن تایید مذاکرات باشگاه برای ادامه همکاری ابراز امیدواری کرد در صورت تعیین وضعیت باشگاه برای فصل آینده با باشگاه تراکتورسازی وارد مذاکرات جزئی‌تر شود و در صورت توافقات لازم در لیگ هجدهم روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند.
    ساغلام: شاید یک‌روز و شاید چند سال دیگر برگردم
سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی در گفت‌و‌گویی اعلام‌کرده که ممکن است خیلی زود یا چند سال دیگر به تبریز برگردد. ساغلام معتقد است: «مدیریت باشگاه از علاقه مجموعه و هواداران برای همکاری در سال آینده با من گفته‌اند. از این بابت خوشحالم و از آن‌ها بابت اعتماد دوباره‌شان تشکر می‌کنم، در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ام و می‌خواهم بعد از استراحت‌کردن در کنار خانواده تصمیم خود را بگیریم، اما واقعیت این است که هنوز در باشگاه چیزی مشخص نیست، نقشه راه مشخصی هنوز وجود ندارد. از اعتماد هواداران به خود تشکر می‌کنم، می‌دانم که آن‌ها می‌خواهند برای فصل بعد سرمربی تیم بزرگ تراکتور باشم، اما آن‌ها از این‌کار حتما منظوری دارند، آن‌ها از ما قهرمانی می‌خواهند، کسی چه می‌داند، این خواست خدا بود که با پیشنهاد آقای آجرلو به تراکتور آمدم و شاید چند روز دیگر و شاید دو سال بعد و یا چند سال بعد به تراکتور بیایم، اما آن‌چه مشخص است برای برآورده خواست بحق هواداران وجود من به‌تنهایی کافی نیست و شرایط اگر مهیا باشد و خواست خدا باشد، دوباره با افتخار به این تیم خواهم آمد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید