• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13825
+
-

شورایی‌ها در چارسو

کوتاه از جشنواره جهانی
شورایی‌ها در چارسو

تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بازدید کردند. به گزارش ستاد خبری جشنواره،  محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای اسلامی شهر تهران و چند تن از اعضای دیگر این شورا ۴ اردیبهشت ماه از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بازدید کردند.حق شناس درباره جشنواره جهانی فیلم فجر گفته:«کشوری که سینما دارد به راحتی می‌تواند پیام صلح،  دوستی و فرهنگ غنی خود را به جهان مخابره کند و حتی اگر تمام بوق‌های تبلیغاتی دنیا علیه آن کشور فعال شوند،  سینمای آن کشور می‌تواند به‌عنوان یک باطل‌السحر تمام فرایندهای تبلیغاتی را خنثی کند. سینمای ایران با بیش از 100سال سابقه به‌ویژه بعد از انقلاب اسلامی توانست اوج بگیرد؛ از همین رو سینما فرصت خوبی برای پرداختن به دارایی‌ها،  ارزش‌ها،  فرهنگ و شناساندن ایران است. من فکر می‌کنم ما باید قدر سینما را بدانیم چراکه با آن می‌شود بدون شلیک حتی یک گلوله خیلی از دروازه‌ها و شهرها را فتح کرد.»

محمد علیخانی و حجت نظری از دیگر اعضای شورای شهر تهران بودند که به پردیس چارسو رفته و از مرکز اصلی جشنواره جهانی فیلم فجر بازدید کردند.

الهام فخاری، دیگر عضو شورای شهر هم که 2فیلم «انقلاب خاموش» و «قانون بی‌قانون» را دیده بود در توییتی به یک پیشنهاد اشاره کرده است: «با توجه به دستاوردهای ارزشمند این جشنواره در ایجاد زمینه برای گسترش تبادل فرهنگی اجتماعی با دنیا، صحبتی در رابطه با تبدیل خانه مینایی به‌عنوان دفتر دائمی جشنواره جهانی فیلم فجر داشتیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید