• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 27 آذر 1396
کد مطلب : 1373
+
-

موسیقی ما برگزیدگانش را شناخت

موسیقی ایران
موسیقی ما برگزیدگانش را شناخت

چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» با معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال95 در 2بخش مردمی و کارشناسی با حضور اهالی هنر در تالار وحدت تهران برگزار شد.

جایزه آلبوم برتر با کلام موسیقی سنتی و اصیل ایرانی به انتخاب کارشناسان به «طریق عشق» به آهنگسازی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان و خوانندگی محمدرضا شجریان اهدا شد. آلبوم برتر با کلام موسیقی سنتی و اصیل ایرانی به انتخاب مردم به «از تنهایی گریه مکن» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی رسید. 

به گزارش مهر، قطعه برتر تلفیقی و تجربی به انتخاب مردم هم به «لالایی» به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علی زندوکیلی اهدا شد. همچنین آلبوم برتر موسیقی تلفیقی و تجربی به انتخاب کارشناسان به «تمام ناتمام» گروه پالت تعلق گرفت. آلبوم برتر موسیقی پاپ به انتخاب کارشناسان به آلبوم «امیر بی‌گزند» با هنرمندی بهروز صفاریان و محسن چاوشی اهدا شد.

در بخش انتخاب مردمی آلبوم تلفیقی و تجربی تندیس طلایی به آلبوم «رگ خواب» با هنرمندی سهراب پورناظری و همایون شجریان رسید. در بخش آلبوم موسیقی پاپ به انتخاب مردم «سی سالگی» به خوانندگی احسان خواجه‌امیری تندیس طلایی را دریافت کرد. در بخش بهترین قطعه موسیقی سنتی و معاصر ایرانی شاخه مردمی، تندیس طلایی به قطعه «ابر می‌بارد» به آهنگسازی سهراب پورناظری، تنظیم بردیا کیارس و خوانندگی همایون شجریان رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید