• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 27 آذر 1396
کد مطلب : 1370
+
-

پرخواننده‌ترین‌های‌آمازون به روایت کیندل

کتابخوان کیندل
پرخواننده‌ترین‌های‌آمازون به روایت کیندل

سایت آمازون پرخواننده‌ترین‌های سال 2017را در کتابخوان کیندل معرفی کرد. براساس فهرست منتشر شده مارگارت اتوود با «سرگذشت ندیمه» بیشترین خواننده سال را از آن خود کرده است.

موفقیت اقتباس تلویزیونی این رمان سبب شده است که رمان اتوود با استقبال کتابخوانان نیز مواجه شود. استیون کینگ دیگر نویسنده پرخواننده این سال‌هاست که همواره در رتبه‌های نخست پرفروش‌ها قرار داشته است. نکته جالب توجه دیگر این فهرست حضور3 کتاب از مجموعه هری‌پاتر در آن است.

بهترین آثار داستانی خوانندگان بنابر اعلام کتابخوان کیندل به شرح زیر است: «سرگذشت ندیمه» نوشته مارگارت اتوود، «این» نوشته استیون کینگ، «هری پاتر و سنگ جادو» نوشته جی. کی. رولینگ، «بازی تاج و تخت» نوشته جورج آر. آر. مارتین، «هری پاتر و محفل ققنوس» نوشته جی. کی. رولینگ، «زیر آسمان قرمز» نوشته مارک سولیوان، «هری پاتر و جام آتش» نوشته جی. کی. رولینگ، «مردی در مسکو» نوشته آمور تاولز، «منشأ» نوشته دن براون، «هری پاتر و یادگاران مرگ» نوشته جی. کی. رولینگ در رتبه‌های اول تا دهم این فهرست قرار دارند.  کیندل یک سخت‌افزار الکترونیکی کتابخوانی در دنیاست که به سفارش آمازون ساخته شده و در 10سال گذشته رایج‌ترین کتابخوان دنیا بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید