• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13663
+
-

جوی‌های آلوده

جوی‌های آلوده

منطقه 14


خیابان نبرد از مهم‌ترین خیابان‌های منطقه است و زیبایی و نظافت آن بسیار اهمیت دارد. این در حالی است که بیشتر ساعات روز شاهد پر بودن جوی‌ها از زباله هستیم. بوی نامطبوع و جمع شدن موش و حشرات موذی از پیامد‌های این اتفاق ناخوشایند است که امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند. 

سارا لاری‌زاده-ساکن محله نبرد

نظارت برای پاکیزگی

پاسخ مسئول


شست‌وشوی معابر و پاکسازی جوی‌ها از زباله از فعالیت‌های مستمر کارگران خدمات شهرداری منطقه است. در بسیار ی از موارد جوی‌ها به دلیل رها کردن زباله توسط برخی از شهروندان دچار گرفتگی می‌شود. به نظر می‌رسد نظافت بیشتر محله‌ها مستلزم همیاری خود اهالی است، با این حال طرح پاکسازی و نظافت جوی‌های نبرد با نظارت بیشتری انجام می‌گیرد. 
محمدرضا طبرزدی،کارشناس خدمات شهری منطقه



لزوم تعریض خیابان کمالی 

منطقه 11


خیابان کمالی از تقاطع دانشگاه جنگ تا تقاطع نوش‌آبادی نیاز به تعریض دارد. کافی است 2 تا 3 واحد مسکونی فرسوده توسط شهرداری خریداری شود تا پس از تخریب آنها خیابان عریض و گلوگاه ترافیکی محله برطرف شود. خودروهایی که از چهارراه باستان به سمت کمالی می‌آیند به یکباره با خیابان باریکی روبه‌رو می‌شوند که ترافیک و احتمال تصادف را زیاد می‌کند. 
حسن مافی ـ ساکن محله اسکندری

خیابان تعریض می‌شود

پاسخ مسئول


طرح عقب‌نشینی و تعریض خیابان کمالی در دستور کار قرار گرفته و تا 2 ماه آینده انجام می‌شود. طرح تعریض این خیابان حد فاصل دانشگاه جنگ تا خیابان کمالی از 
اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و مشکلات ترافیکی آن هم حل خواهد شد. 
فرشاد داودی، شهردار ناحیه 3

این خبر را به اشتراک بگذارید