• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13468
+
-

گازگرفتگی جان پدر و پسر را گرفت

دادسرا
گازگرفتگی جان پدر و پسر را گرفت

پدر و پسری در زیرزمین خانه قدیمی، بر اثر گازگرفتگی جانشان را از دست دادند.

به گزارش همشهری، ساعت 22:15یکشنبه مأمور کلانتری 115رازی با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی پایتخت تماس گرفت و اعلام کرد که پدر و پسری در یک خانه قدیمی حوالی میدان راه‌آهن جان خود را از دست داده‌اند.

هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است و این پدر و پسر به چه دلیل جان باخته‌اند. از آنجا که مرگ آنها مرموز بود، ‌قاضی جنایی به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه شدند. 2 قربانی 94و 68سال داشتند و جسدشان در زیرزمین خانه افتاده بود. نخستین کسی که با اجساد آنها روبه‌رو شده بود، پسر دیگر خانواده بود که در تحقیقات گفت: پدرم تنها در خانه قدیمی زندگی می‌کرد و چون سنش بالا بود معمولا من و برادران دیگرم پیش او می‌رفتیم. درواقع هر شب یکی از ما برادرها به‌صورت شیفتی به خانه پدرم می‌رفتیم. امشب هم نوبت برادر 68ساله‌ام بود اما از 3ساعت پیش هرچه با موبایل او و خانه پدرم تماس می‌گرفتم هیچ‌کس پاسخ نمی‌داد. نگران شدم و خودم را به خانه پدرم رساندم که ناباورانه با جسد آنها در زیرزمین خانه روبه‌رو شدم و پلیس را خبر کردم.

هیچ نشانه‌ای برای ورود افراد غریبه به خانه وجود نداشت و این نشان می‌داد حادثه دیگری برای قربانیان رخ داده است تااینکه با حضور تیمی از آتش‌نشانان پایتخت مشخص شد که پدر و پسر بر‌اثر گازگرفتگی جانشان را از دست داده‌اند. به گفته کارشناسان، لوله دودکش آبگرمکن خانه به مرور زمان و به‌دلیل بافت قدیمی ساختمان مسدود شده و هنگامی که پسر قصد داشته پدرش را به حمام ببرد هردو دچار گازگرفتگی شده‌اند. پس از مشخص شدن علت مرگ این پدر و پسر، اجساد آنها با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید