• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13369
+
-

نورافکن: باید به هواداران جام بدهیم

در هر پستی برای استقلال بازی می‌کنم

استقلال در بازی با الهلال عربستان روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت. فرشید اسماعیلی هم همان ابتدای بازی مصدوم شد تا امید نورافکن به تنهایی در خط میانی بار تیم را به دوش بکشد. نورافکن در فصل جاری در پست‌های مختلفی بازی کرده و رضایت وینفرد شفر را به‌همراه داشته است. این بازیکن 21ساله سال گذشته در پست هافبک دفاعی بازی کرد، اما امسال هم دفاع چپ بود، هم هافبک چپ و حتی هافبک دفاعی. نورافکن اعتقاد دارد که استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد، اما به مانند ماه‌های گذشته می‌تواند موفق عمل کند. با این بازیکن گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
   از بازی با الهلال شروع کنیم.
خدا را شکر می‌کنیم که در روزی که امید ابراهیمی و روزبه چشمی محروم بودند و چند بازیکن مصدوم داشتیم، بازیکنان با همه وجودشان بازی کردند تا 3امتیاز را بگیریم.
   فکر می‌کردید در گروه مرگ صدرنشین شوید؟
درست است که همه این گروه را گروه مرگ نامیدند، اما نام بزرگ استقلال بود که باعث شد آن را گروه مرگ بنامند. درست است که ما روز آخر صدرنشین ماندیم، اما اگر بازی رفت مقابل العین که به لطف داور مساوی شد، برده بودیم خیلی زودتر صدرنشینی را قطعی کرده بودیم.
   اما برخی‌ها اعتقاد دارند که الهلال تیم سابق نبود.
اگر تیم خوبی نبود، چطور در لیگ کشورش قهرمان شد؟ اتفاقا استقلال آن‌قدر تیم خوبی بود که توانست رفت و برگشت این تیم را شکست دهد.
   در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به ذوب‌آهن اصفهان خوردید. نظرت چیست؟
امیر قلعه‌نویی از استقلال شناخت دارد، اما ما برای رسیدن به مراحل بالاتر چاره‌ای جز پیروزی نداریم. ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌ها در نیم فصل دوم بوده و خودش را بالا کشیده است. شانسی که داریم این است که بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود و می‌توانیم در حضور هواداران به دور بعد صعود کنیم. ما اول راه هستیم و باید با قدرت کار کنیم.
   امسال در پست‌های مختلفی بازی کردی، از دفاع چپ تا هافبک دفاعی. با این موضوع مشکلی نداری؟
من بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که کادر فنی هر جایی لازم بداند، بازی می‌کنم. وظیفه من این است که بهترین نمایش را داشته باشم و کادر فنی از من راضی باشد. از اینکه پستم تغییر می‌کند، ناراحت نیستم و دوست دارم استقلال موفق باشد.
   آیا استقلال می‌تواند فینال جام‌حذفی و سپس از سد ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا عبور کند؟
اولا که ما دو بازی دیگر در لیگ داریم و باید تلاش کنیم دومی را به‌دست بیاوریم. همان‌طور که اشاره کردید ما فینال جام‌حذفی را داریم و سپس باید مقابل ذوب‌آهن در آسیا بازی کنیم. قطعا شرایط سخت است، اما ما این توانایی را داریم که هر بازی پیروز باشیم. باید یک جام به هواداران بدهیم، آنها امسال خیلی خوب از تیم حمایت کردند. فراموش نکنید که اسفند هم همه گفتند ماه سخت استقلال، اما دیدید چطور موفق عمل کردیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید