• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13351
+
-

با بازیگران حرف بزنید نه واسطه‌هایشان!

جشنواره
با بازیگران حرف بزنید نه واسطه‌هایشان!

الیویه مگاتون، کارگردان فرانسوی با حضور در نشستی مطبوعاتی درباره ورودش به دنیای سینما و ساخت فیلم‌های اکشن با حاضران سخن گفت.

به گزارش همشهری، در این نشست الیویه مگاتون، کارگردان «ربوده شده 2و 3» آشنایی‌اش با فرهنگ را از دریچه نقاشی دانست و گفت:« علاقه شخصی من نقاشی بود که بیشتر من را به سمت دنیای درونی‌ام می‌برد بدون اینکه احتیاج داشته باشم خودم را به دیگران ثابت کنم، اما در سینما مجبور شدم به بیان و اثبات خودم بپردازم تا روش و مهر من را در کارهایم قبول کنند.
در سینما باید تهیه کننده‌ها را متقاعد کنید که در سرتان چه چیزی می‌گذرد تا بتوانید کار کنید اما در دنیای نقاشی به چنین چیزی نیاز ندارید.» این کارگردان که با فیلم‌های اکشن در ایران شناخته می‌شود، گفت: اوایل هیچ شناخت و علاقه‌ای به فیلم اکشن نداشتم اما کم‌کم جلب این زمینه شدم.

این کارگردان در پایان درباره کار کردن با بازیگرهای خیلی بزرگ که شخصیت و هویت‌شان شکل گرفته و برای مردم در همان قالب پذیرفته شده‌اند، اعلام کرد: خیلی از بازیگرها اجازه این تغییر را نمی‌دهند اما باید حواستان باشد که حتما سعی کنید با خودشان در این‌باره وارد صحبت شوید و با واسطه‌هایشان حرف نزنید چرا که بسیاری از مواقع حقیقت را به شما نمی‌گویند.
متاسفانه  بسیاری از بازیگران بزرگ سینمابعداز درخشش در یک نقش و معروف شدن از سوی تهیه کننده ها و کارگردانانی محاصره می شوند که می‌خواهند همان تجربه موفق را در قالبی مشابه تکرار کنند.

بازیگران اندکی هم هستند که از پوسته شکل گرفته پیرامون شان با آن کاراکتر محبوب خارج شوند و دست به ریسک های جدی بزنند. با این همه حواستان باشد تا اسیر مدیر برنامه های بازیگران بزرگ نشوید و خودتان تلاش کنیدتا با دور زدن آنها حقیقت پیشنهادی درباره نقش های متفاوت را به این بازیگران منتقل کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید