• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13272
+
-

ریزنویس

  سیدعلیرضا حسینی،  شهردار منطقه4تهران: همزمان با هفته زمین پاک هزار نفر - ساعت کارگاه آموزشی در سطح منطقه برگزار می‌شود. (شهرنوشت)
  همزمان با هفته جهانی نجوم، آسمان‌نمای گنبد مینا با برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع میزبان علاقه‌مندان به رصد آسمان است. رصد آسمان،  آشنایی با عکاسی نجوم،  گردشگری نجوم و کار با ابزار آلات و تلسکوپ‌ها ازجمله موضوعاتی است که غرفه‌های اطراف این گنبد به ارائه خدمات فنی و علمی به مخاطبان و علاقه‌مندان می‌پردازند. (شهرنوشت)

  علی نوذرپور،  شهردار منطقه ۲۲ تهران: بر این باوریم که روستاهای کن حتما خواهد توانست جزو یکی از مهم‌ترین مسیرهای تفرجی کوهستانی تهران واقع شود. با وجود منابع و ظرفیت‌های موجود در حریم روستاهای کن می‌توان توسعه فضاهای فرهنگی،  ورزشی و تفریحی را در سطح منطقه و روستاها شاهد باشیم. (ایسنا)

  محسن محمدیان،  مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه: بیش از 50هزار مسافر در اولین‌ماه اجرای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» (اسفند 1396) در مترو کتاب خواندند. (شهرنوشت)

  صاحبان خودرو در سراسر اروپا برای جلوگیری از مرگ سالانه 10هزار نفر از شهروندان در اثر آلودگی هوا،  با موتور دیزلی خداحافظی می‌کنند. هم‌اکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه خودروی دیزلی در کشورهای اروپایی تردد می‌کنند. با این حال استقبال از اتومبیل‌های دیزلی در‌ماه‌های آینده به کمترین میزان خود خواهد رسید. در سال‌جاری میلادی شهرهای این قاره شاهد کاهش 47.9درصدی تقاضا برای اتومبیل‌های دیزلی بوده‌اند. (فوربس)

  گزارش‌های جدید حاکی از آن است که حداقل 7میلیارد نفر در جهان هوای آلوده تنفس می‌کنند؛ این میزان برابر با 95درصد از کل جمعیت جهان است. تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد،  مردم کشورهای فقیر و در حال توسعه بیش از هر کشور دیگری در معرض هوای آلوده قرار دارند. در جهان سالانه 3میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند. (فارس)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :